Poorten

Status
Niet open voor verdere reacties.

imre2333

Gebruiker
Lid geworden
2 mrt 2007
Jah ik weet het er zijn al heel veel vragen over poorten en ik heb zo (volgens) mij bijna allemaal bekeken maar het lukt nog steeds niet. Ik heb een FTP server als ik daar (op mijn eigen pc) met het IP 192.168.2.2 opga dan doet hij het. Dan ga ik een poort openzetten met als inside IP et bovenstaande IP adres. Maar als ik dan mijn Publieke IP 81.224.enz.enz intyp doet hij het nog steeds niet (ook niet als ik er de juiste poort achter zet dus 81.enz.enz.enz:poort) weet iemand wat ik fout doe?

Dat is het hem juist als ik dan mijn publieke IP intyp doet hij het niet, maar als ik mijn interne Ip intyp doet hij het wel.

Dat is het hem juist als ik dan mijn publieke IP intyp doet hij het niet, maar als ik mijn interne Ip intyp doet hij het wel.

Dan staat poort 21 niet goed geforward, of je firewall houdt het tegen van buitenaf. De windows firewall gaat automatisch aan als je een netwerkje maakt, daar moet je FTP poort 21 ook in uitzonderen, anders werkt het nog niet.

Ik heb in de firewall de juiste poort doorgelaten. Het zou kunnen dat ik niet goed geforward heb maar hoe moet dat dan?

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan