xp opnieuw geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

ricardo21

Gebruiker
Lid geworden
6 apr 2007
beste mensen een vraagje mijn pc deed niks meer nog wel opstarten van het xp cdrom dat heb ik gedaan en geinstaleerd nu ben ik dus al mijn bestanden kwijt :( kan ik dat nog terug halen staan erg dierbare fotos op alvast super bedankt

Wanneer een schijf geformatteerd is, maar nog niet overschreven, kan je alle bestanden terughalen.
Wanneer de schijf is overschreven(nieuwe installatie), is de kans tot slagen minimaal.

Wanneer een schijf geformatteerd is, maar nog niet overschreven, kan je alle bestanden terughalen.
Wanneer de schijf is overschreven(nieuwe installatie), is de kans tot slagen minimaal.

Nou, het is altijd het proberen waard. Aangezien een nieuwe Windowsinstallatie niet de complete hardeschijf beslaat, zijn er ook sectoren die zich nog in de originele staat bevinden. De vraag is alleen hoeveel...

Tip voor de volgende keer: probeer eerst je bestanden te redden, zoals met BartPE of Knoppix! :D

Ja, als je de mogelijk hebt volgende keer inderdaad Knoppix, deze kan vaak erg veel nog.
Nu kan je het nog proberen met File Recovery maar alles denk ik niet dat dat gaat lukken.

super

dank voor de snelle reacties ik ga vanavond gelijk even kijken jullie horen van mij

Probeer ook nog een extra partitie aan te maken. Op deze partitie kan je dan al je bestanden zetten die je dierbaar zijn. Gaat het dan evt. mis met windows, blijft je 2e partitie onaangetast.

Als je klaar bent met het zoeken, raad ik je het aan om een schijfcontrole uit te voeren. Straks blijkt (een deel van) je hardeschijf kapot te zijn en is de schade alleen nog maar groter ;).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan