Norton

Status
Niet open voor verdere reacties.

irislouise

Gebruiker
Lid geworden
22 dec 2004
Mijn moeder heeft norton op de pc en die doet het nu niet meer... :shocked:
Norton geeft aan dat er een beveiligingsudate gedaan moet worden, maar dat date ie niet alles up :P

Als ik dan ga kijken bij het probleemoplosstukje... krijg ik een heel verhaal hier:
http://service1.symantec.com/suppor...age=dutch&module=LU&error=1812&build=Symantec

over hoe ik het probleem moet oplossen.. maar dat liveudate-ding kan ik helemaal nergens vinden...

:(

kan iemand mij helpen want ik snap er helemaal niks van...

alvast bedankt!

gr Iris

Je moet Liveupdate via het programma kunnen opstarten, maar als ik mij goed herinner ook via Start>>Configuratiescherm.
En dan de aanwijzingen van de link opvolgen.

Je moet Liveupdate via het programma kunnen opstarten, maar als ik mij goed herinner ook via Start>>Configuratiescherm.
En dan de aanwijzingen van de link opvolgen.

als ik die liveupdate open dat update ie, maar niet alles... en dan krijg ik dus een foutmelding... met die link als probleemoplosgebeuren :(

Als er meerdere gebruikers zijn aangemaakt en je moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, kun je via het Configuratiescherm>>Gebruikersaccounts>>naam, kijken of je de beheerder bent.

Als er meerdere gebruikers zijn aangemaakt en je moet inloggen met gebruikersnaam en wachtwoord, kun je via het Configuratiescherm>>Gebruikersaccounts>>naam, kijken of je de beheerder bent.

hahah er zijn 3 beheerders en 3 accounts dus ik zit goe! ga weer even verder lezen!

De eerste stappen zijn vaak niet van toepassing, ( dit document ) maar stap 4 en stap 5 zijn wel belangrijk om goed naar te kijken.

Voer, om de laatste restjes van je pc te verwijderen, dit uit:

Download hier eens CCleaner.
Installeer het daarna en start het programma.
Gebruik de onderdelen Cleaner en Problemen, bij beide onderdelen, laat je pc scannen en laat alles verwijderen wat er gevonden wordt. Bij het onderdeel Problemen kan je nog kiezen om een back-up van de te verwijderen sleutels te maken, doe dit.
Vink aan de linkerkant niks nieuws aan dan wat er al aangevinkt staat, dit is voldoende.

Hierna kan je dan proberen LiveUpdate weer te gebruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan