Ruzie met prod. registratie

Status
Niet open voor verdere reacties.

sewage

Gebruiker
Lid geworden
7 dec 2006
Hee mensen !
Ik heb de laatste tijd wat ruzie met de product registratie van creative :evil: . Na het installeren van mijn geluidskaart gaf ik aan dat ik die niet wou registreren en dat ze me na 2 week moesten herinneren. Na 2 week werd ik herinnerd en gaf ik aan dat ik niet wou registreren. Maar direct daarna krijg ik de melding: Uw herrinering:registreer nu uw creative producten en geniet van talrijke voordelen. deze klik ik dan weg maar dan start ie toch weer de product reistratie....... en gaf ik weer aan dat ik niet wou registreren. Maar direct daarna krijg ik weer de melding: Uw herrinering:registreer nu uw creative producten en geniet van talrijke voordelen
en zo gaat het nu al 2 weken door :confused:
Iemand een oplossing ?? :)

Driver verwijderen en alles wat bij Creative hoort. Daarna opnieuw installeren en kijken of je ergens een vinkje neer kunt zetten dat je niet herinnerd wil worden.

Het is lang geleden, dat ik iets van Creative had, maar kijk eens in configuratiescherm > software of daar iets van Creative staat, wat met de registratie te maken heeft.

heb ik uiteindelijk ook wel gedaan maar hij blijft maar zeuren

ik kon bij msconfig creative online prod. registratie weg vinken en nu start hij niet meer op volgens mij :D

Bedankt ! :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan