terenaam4u
Gebruiker
- Lid geworden
- 18 mrt 2006
hoi.
sinds kort maakt mijn pc een raar "tik tik tik" geluid.
ik heb een tijdje geleden win xp opnieuw geinstalleerd,maar
tijdens de installatie is het volgende gebeurd.
op het moment dat ik de pc vanaf de cd-rom start begint die met
de hardwareconfiguratie en kopiëren van bestanden en zo
als dit proces klaar is wordt de computer binnen 24 seconden
opnieuw opgestart om de installatie uit te voeren, maar in plaats daarvan
start hij weer automatich vanaf de cd-rom. Ik moet dus op het moment dat ie opnieuw
opstart, de cd ff eruit halen en na het opstarten weer erin doen, maar op deze manier
gaat de installatie niet goed. En na de installatie, als ik mij wil inloggen, vlak voor dat
ik het inlogscherm krijg om mij w8 woord in te typen,maakt ie een "tik tik tik"geluid
Ik vermoed dat mijn harde schijf gekrasht is, maar het kan ook ergens anders aan liggen.
kan iemand mij misschien uitleggen wat ik kan doen, omdat ik er bijna zelf een headcrash
van krijg.
terenaam
sinds kort maakt mijn pc een raar "tik tik tik" geluid.
ik heb een tijdje geleden win xp opnieuw geinstalleerd,maar
tijdens de installatie is het volgende gebeurd.
op het moment dat ik de pc vanaf de cd-rom start begint die met
de hardwareconfiguratie en kopiëren van bestanden en zo
als dit proces klaar is wordt de computer binnen 24 seconden
opnieuw opgestart om de installatie uit te voeren, maar in plaats daarvan
start hij weer automatich vanaf de cd-rom. Ik moet dus op het moment dat ie opnieuw
opstart, de cd ff eruit halen en na het opstarten weer erin doen, maar op deze manier
gaat de installatie niet goed. En na de installatie, als ik mij wil inloggen, vlak voor dat
ik het inlogscherm krijg om mij w8 woord in te typen,maakt ie een "tik tik tik"geluid
Ik vermoed dat mijn harde schijf gekrasht is, maar het kan ook ergens anders aan liggen.
kan iemand mij misschien uitleggen wat ik kan doen, omdat ik er bijna zelf een headcrash
van krijg.
terenaam

Laatst bewerkt door een moderator: