Selecteren en print tabbladen middels checkbox in dialoogvenster

• Onderwerp starter Onderwerp starter HMO
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Help, hoe kan ik een vraag stellen?

Hallo allemaal, sorry dat ik op deze manier 'indring' :o
Ik heb me netjes aangemeld maar nu kan ik nergens vinden waar ik een nieuwe vraag kan stellen. Ik zag alleen het geven van een reaktie, waar ik nu dus ook dit type.
Zou iemand mij kunnen en willen helpen aub? Excuses voor de manier waarop maar ik kon echt niet wat anders vinden.

gr. Steef

Hallo allemaal, sorry dat ik op deze manier 'indring' :o
Ik heb me netjes aangemeld maar nu kan ik nergens vinden waar ik een nieuwe vraag kan stellen. Ik zag alleen het geven van een reaktie, waar ik nu dus ook dit type.
Zou iemand mij kunnen en willen helpen aub? Excuses voor de manier waarop maar ik kon echt niet wat anders vinden.

gr. Steef

Druk op de knop "Plaats een vraag", rechts beneden op het scherm in het juiste subforum voor jouw vraag.

Axel,

Het ziet er zeer gelikt uit.

Ik heb het e.e.a. geprobeerd.

Enkele puntjes:
1
Is het mogelijk om in het Word document standaard als regel 1 in de opleverstaat te laten komen, evenals de garantieverklaring op de laatste. Dit zou bijv ook kunnen door z standaard op te nemen in de string, maar ik kwam er niet uit.

2
In het eerste veld van userbox 1 "Bedrijf" is het niet mogelijk om een spatie in te voeren, hoe los ik dit op?

3
Bij enkele andere velden zijn ingevoerde karaters niet te wissen. Del doet niets en Backspace zet slechts de cursor 1 plaats terug.

Groeten Harrie

Bijlagen

Axel,

Kan je mij nog even helpen?

- In het eerste veld van userbox 1 "Bedrijf" is het niet mogelijk om een spatie in te voeren, hoe los ik dit op?

- Bij enkele andere velden zijn ingevoerde karaters niet te wissen. Del doet niets en Backspace zet slechts de cursor 1 plaats terug.

bvd,

Harrie

Dag Harrie,

In combo11 kon geen spatie omdat de sp[atiebalk werd gebruikt om naar venster Locaties te springen. Dat doe je nu met Esc.

In de textbox Plaats kun je nu ook de Del en Backspace goed gebruiken. Behalve dat Backspace en Delete niet gelden voor het gedeelte postcode (de eerste zes karakters) Daar kun je alleen de cijfers en/of letters vervangen.

Ik stuur het gewijzigde bestand mee. Eventueel kopieer je Combo11.Keydown en Text12.Keydown, want die subs zijn gewijzigd.

Ook heb ik VulCombo21 gewijzigd: ReDim a2(3, m * 2)

Gegroet,

Axel.

Bijlagen

Axel,

Dank voor de oplossing.

We gaan het document implementeren.

Ik zal de vraag afsluiten.

Mochten er nog vragen zijn meld ik me wel weer op deze rubriek VBA.

Groeten en nogmaals dank,

Harrie

Dag Harrie,

In combo11 kon geen spatie omdat de sp[atiebalk werd gebruikt om naar venster Locaties te springen. Dat doe je nu met Esc.

In de textbox Plaats kun je nu ook de Del en Backspace goed gebruiken. Behalve dat Backspace en Delete niet gelden voor het gedeelte postcode (de eerste zes karakters) Daar kun je alleen de cijfers en/of letters vervangen.

Ik stuur het gewijzigde bestand mee. Eventueel kopieer je Combo11.Keydown en Text12.Keydown, want die subs zijn gewijzigd.

Ook heb ik VulCombo21 gewijzigd: ReDim a2(3, m * 2)

Gegroet,

Axel.

Laatst bewerkt:
Dag Anton,

Ik heb ook geprobeerd de bijlagen te openen, maar tevergeefs. Ik heb zelf de originelen niet meer op de harde schijf staan, dus probeer het eens bij HMO.

Gegroet,

Axel Hagg

opleverdocumenten

Harrie,

Ik heb een zelfde probleem als dat jij had in maart/april 2007 over opleverdocumenten.

Ik krijg de zip files niet geopend.
Heb deze vraag ook al gesteld aan Axel, maar ook hij kreeg ze niet geopend.
Sinds kort ben ik lid omdat ik deze site erg interessant vind.

Zou je aan mij aub de excel en word files willen mailen.

at.noorgoud@filternet.nl

Hartelijk dank en met vr groet.
Anton
's-Gravenzande

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan