Gratis webhosting

Status
Niet open voor verdere reacties.

hitradiofm

Gebruiker
Lid geworden
20 okt 2006
Wie weet een gratis webhosting met php en mysql
Graag zonder reclame
Niet deze > www,funpic.org/funpic.de

meh, was vergeten dat ze op het zelfde (onstabiele) systeem lopen.

maar wat is er mis met funpic? tis gruwelijk goed.

Nu je het zegt, ik krijg er maar 1 per bezoek aan m'n site. handig, zo'n image-blocker:thumb:

ik lees dat jullie (al een tijdje terug) allemaal wel naar funpic wouden gaan.
ik raad jullie dat allemaal af aangezien er de laatste tijd niet de normaalste reclame advertenties worden getoond (zeker niet als jonge kinderen de website bekijken).

er zijn zat sites te vinden waar je je site kan hosten zonder reclame en die genoeg te bieden hebben.

Hmm ik ben zelf een webhost...

Wat wil je hosten? hoeveel dataverkeer per maand?
Inclusief dommeinnaam? :rolleyes:

gratis + geen reclame
=> www.freehostia.com =>250mb ruimte +1mysql
=>www.1111mb.com =>5gb ruimte + 10mysql ( deze heeft probleempje met frames)

ik ken nog ander die maar een klein beetje reclame hebben maar deze zal ik hier niet posten.

free webhosting

Hai Tom 169, Ik heb eeb website bij freewebs. Ga eens kijken op www.Freewebs.com. Mij bevalt het uitstekend, vooral de gratis servicedesk is zeer goed. Het antwoord op eventuele vragen worden binnen 24 uur beantwoord. Ook de mogelijkheden zijn prima. Bijvoorbeeld: muziek op de achtergrond op je pagina's die je aanmaakt, shermeffecten. Kortom, prima host om je site te maken. Zelf heb ik er een site onder: http://Freewebs.com/ratshelter/

Ook zou je www.come2me.nl kunnen proberen. Wat betreft de reclame, die heb je wel, maar minimaal bij Freewebs.com Dat kan ook niet anders, want de sites zijn gratis. Groetjes Ed and his ratpack.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan