Kan (D: ) niet formatteren

Status
Niet open voor verdere reacties.

ctctct

Gebruiker
Lid geworden
3 feb 2007
Hallo allemaal,, kheb weer een probleem,,

• Ik kan mn BOOT (D: ) niet formatteren waar vroeger xp op stond:confused:
  • Ik kan 2 bestanden niet verwijderen van rond de 3MB op (D: ) (hep al via cmd enal geprobeerd):confused:
  • Er is 20GB gebruikt maar er staan maar 2 Bestandejes van rond de 3MB op D:!:confused:
  • Er staat systeem bij D: maar vista staat op C:! (Die WINDOWS map op D: is van mn oude xp!:confused:
Ik heb nog een printscreen gemaakt voor de duidelijkheid (ik draai onder vista)

Alvast Bedankt:cool:

Hoi !

Gewoon in schijfbeheer rechtsklikken op de partitie, kiezen voor: verwijderen, daarna: partritie maken en formatteren.

Greetz,

Harry.

probeer dit eens om die bestanden te verwijderen met dit progje http://www.softpedia.com/progDownload/Delete-Doctor-Download-11931.html

Er komt op "Kan niet verwijderen met die methode":(

Hoi !

Gewoon in schijfbeheer rechtsklikken op de partitie, kiezen voor: verwijderen, daarna: partritie maken en formatteren.

Greetz,

Harry.

Bij schijfbeheer staat formatteren in grijze lettertjes en gaat ook niet!:(

Maar ik denk dat het hier (zie printscreen) iets mee te maken heeft!???

Kopieër die 2 bestanden eens naar de C:, sluit af, koppel die D: los, start op, en kijk of windows opstart.

Mocht 1 van die bestanden de boot.ini heten, dan deze eerst hier neerzetten, alvorens die handelingen te verichten.

Kopieër die 2 bestanden eens naar de C:, sluit af, koppel die D: los, start op, en kijk of windows opstart.

Mocht 1 van die bestanden de boot.ini heten, dan deze eerst hier neerzetten, alvorens die handelingen te verichten.

De 2 bestanden staan in de eerste printscreen en is niet boot.ini ,, maar mn hd loskoppelen kan ik echt niet doen hoor! (dan gaat garantie toch ook weg? ofniet?)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan