Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Programma vergrendeling betekent mijn inziens dat je nog steeds de PDA in kan, alleen niet bij de programma's.Mijn pds heeft windows mobile 5 als besturingsysteem.
Daarin zit het programma vergrendeling.
Als de pda een x tal minutene niet gebruikt wordt gaat de vergrendeling in.
deze kun je dan alleen ontgrendelen als je het wachtwoord weet.
Ook niet d.m.v. een resetknop o.i.d.Wat je krijgt (in Windows Mobile) is een scherm dat álles blokkeert totdat je het juiste wachtwoord intikt. Zonder dat wachtwoord kan je geen programma's starten of bedienen, geen bestanden openen of verwijderen... helemaal niks![]()
Dus ook de contacten en afspraken in Outlook neem ik aan?Na een zogenaamde 'soft' reset (vergelijkbaar met de reset van een gewone PC) is vragen naar het wachtwoord het eerste wat 'ie doet.
Enige manier om er langs te komen is een 'hard' reset: alles op de PDA wordt dan teruggezet naar hoe het was toen 'ie uit de fabriek kwam, dus met een 'lege' Windows. Al je eigen bestanden die in het interne geheugen zaten, zijn dan gewist.
Dat zijn allemaal goede berichten. Hier kan ik wel wat mee.ja ook die....
maar die sla ik op op mijn geheugen kaart die ik er in heb gezet.
Ik zelf niet, mijn baas wil ik overtuigen zodat +/- 13000 mensen er voor in aanmerking komenwil je er een kopen.
Ik zelf niet, mijn baas wil ik overtuigen zodat +/- 13000 mensen er voor in aanmerking komenDe policy bij ons is dat er geen PDA gebruikt mogen zolang er geen "locked down" aanwezig is op een PDA. Dit i.v.m. bedrijfsgeheimen die kunnen uitlekken.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.