X800xl Pixel Shader versie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Thijs007

Gebruiker
Lid geworden
19 apr 2007
hallo mensen

ik heb echt al een paar dagen een brandende vraag dus ik zal hem hier ff stellen
ik heb een HiS X800XL en wil rainbow six vegas spelen maar die heeft pixelshader 3.0 nodig en ik weet niet welke versie mijn videokaart hjeeft en ik kan het ook nergens vinden in de handleiding als hij 2.0 eeft kun je hem dan updaten of clocken naar 3.0

mvg

thijs007

ps ik werk onder vista ultimate:rolleyes:

Hoi !

Hier: http://www.majorgeeks.com/download4181.html te downloaden.

Installeren, kijken bij csherm - gpu.

Daar staat de gewenste informatie !

Greetz,

Harry.

ok thnx

ik kom tot ontdeking dat ik pixel shader 2.0 heb maar ik wil voor bepaalde games zoals verder bovenaan gemeld versie 3.0 hebben maar moet je dan een nieuwe kaart kopen of zijn er updates voor of programma's om hem te clocken of wat dan ook

mvg

Laatst bewerkt door een moderator:
Nee Pixel Sahders sitten in de Videokaart, kan je niet updaten, alleen Vertex Pixel pipelines en Pixelpipelines zijn un te locken,
ATI was iets later dan Nvidia met Pixelshader 3.0

Dus dat word een nieuwe videokaart als er een game is die Pixel shader 3.0 nodig heeft :(

Gr Rick

hmm fijn das dus mooi zuur dan moek ook gelijk een nieuw mobo kopen heb nu nog agp 8
dan wil ik tog pci-express

ok bedankt voor het andwoord

Nee Pixel Sahders sitten in de Videokaart, kan je niet updaten, alleen Vertex Pixel pipelines en Pixelpipelines zijn un te locken,
ATI was iets later dan Nvidia met Pixelshader 3.0

Dus dat word een nieuwe videokaart als er een game is die Pixel shader 3.0 nodig heeft :(

Gr Rick

Ja rainbow 6 werkt er mee das nou net het zure er van maar ja dan weet ik waark voor moet gaan sparen

Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan