Wie weet een Gratis MOV Converter

Status
Niet open voor verdere reacties.

BennyVingerling

Gebruiker
Lid geworden
26 jan 2007
Weet iemand nog een gratis MOV converter, graag naar een wmv of avi bestand.
Kheb me rot gezocht maar niks gevonden!
PS: Niet 1 met recklame in beeld of die 50% convert! Geen Shareware dus!

beste bennyvingerling,, ik heb wel een goede converter maar ik weet niet of je der ook mov maa kan converteren, maar je kan het altijd proberen,, ik kan je de naam wel geven ,, dat zegt je misschien al genoeg,, hij heet TMPG en als je hem wil proberen moet je mij even een mailtje sturen dan stuur ik dat programa wel als bijlage via de mail of zo..

vr. gr. noxel (maarten):p

beste bennyvingerling,, ik heb wel een goede converter maar ik weet niet of je der ook mov maa kan converteren, maar je kan het altijd proberen,, ik kan je de naam wel geven ,, dat zegt je misschien al genoeg,, hij heet TMPG en als je hem wil proberen moet je mij even een mailtje sturen dan stuur ik dat programa wel als bijlage via de mail of zo..

vr. gr. noxel (maarten):p

Ik heb juist hetzelfde probleem heb me ooK rot gezocht kwam uiteindelijk hier terecht heb me geregistreerd want deze site leek me wel geschikt als ik een vraag had :) heb ook TMPG gedownload maar raakte er niet aan uit zou je mij ook die bijlage kunnen sturen 'bruno_bonti@hotmail.com allesinds al bedankt

Met vriendelijke groeten
Bruno

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan