nero 7

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hopman

Gebruiker
Lid geworden
6 mrt 2007
Ik heb nero (smart) of i.d. is het niet mogelijk een Nederlandse versie van nero te verkrijgen en hoe kan ik van een bestand met foto's een kopie maken nar cd of dvd. Who knows????????????????? Ik heb alle opties geprobeerd maar het programma reageert niet is telkens de mededeling.
m.vr.gr
Maarten

Op de site van Nero kun je voor talloze talen een z.g. languagepack [taalpakket] downloaden, ook voor Nederlands.
Bestand met foto's kopieer je met Nero burning rom [data]: de map naar de schijf slepen.....

Nero SmartStart bedoel je, neem ik aan?
Zo smart is het niet… beter gewoon alles doen vanuit Nero Burning Rom. Dan zie je tenminste wat je doet.

Nero in het Nederlands kan natuurlijk. Ik weet niet hoe het met versie 7 zit, maar voor de eerdere versies van Nero kon je een Language Plugin downloaden van de site www.nero.com of www.ahead.de

Link van Harry Snor is leuk, maar dat is een tijdelijke, gratis probeerversie. (die stopt er dus na 30 dagen gewoon mee)

Voor wat betreft het kopieren van een (foto-)bestand…. beter gewoon rechtstreeks via Nero Burning Rom.

bedankt

Zo smart is het niet… beter gewoon alles doen vanuit Nero Burning Rom. Dan zie je tenminste wat je doet.

Nero in het Nederlands kan natuurlijk. Ik weet niet hoe het met versie 7 zit, maar voor de eerdere versies van Nero kon je een Language Plugin downloaden van de site www.nero.com of www.ahead.de

Link van Harry Snor is leuk, maar dat is een tijdelijke, gratis probeerversie. (die stopt er dus na 30 dagen gewoon mee)

Voor wat betreft het kopieren van een (foto-)bestand…. beter gewoon rechtstreeks via Nero Burning Rom.

bedankt ik ga het proberen!
maarten

nero

ik heb het gevonden en opnieuw de update in nederlands gedownload ik ge het verder probren bedankt voor de moeite
M.vr.gr.
Maarten

Hoi !

Voor u allen:

Nero taalpakketten zijn voor de NERO-6 versie's !

Nero-7 moet in de betreffende taal gedownload/geinstalleerd worden.

Greetz,

Harry.

@Harry

Heer Snor, u heeft helemaal gelijk! Meteen bij de downloadpagina "change language" aanklikken, veranderen in "dutch" , en jawel het programma spreekt duidelijke taal: Nederlands.....

Hoi !

@ErpCity: als je nog een keer "Heer" tegen me zegt....

Greetz,

Harry.

Mevrouw Harry Snor:evil: :p , leg tevens even uit dat alle versies gelijk zijn, de update en de demo, alleen het serie nummer maakt ervan welke versie je krijgt, net Vista, alleen is die meertalig.

en nu verder

@Harry

Heer Snor, u heeft helemaal gelijk! Meteen bij de downloadpagina "change language" aanklikken, veranderen in "dutch" , en jawel het programma spreekt duidelijke taal: Nederlands.....

Heren kemphaantjes ik heb wel met succes nero 7 geinstalleerd en mijn dvd kunnen branden maar met alle respect geen zomaar even Nederlandstalig versie. Als ik chose language kies installeert Nero een heel ingewikkelder programma.
Mocht u nog een gouden tiop hebben houd ik me aanbevolen.
M.v.r.gr
Maarten

Hoi !

@LP.: Je hebt helemaal gelijk !

En hou het nu gewoon bij Harry alsteblieft !

@Hopman: als je in de NERO-download sector op NERO 7 trial downloaden klikt, kun je bovenaan de taal wijzigen !

Dan krijg je dus gewoon het programma in het Nederlands !

Als je over een key beschikt, bepaalt die, na het intrommelen, welke versie van Nero er uiteindelijk geinstalleerd wordt (speciaal voor LP).

Dus.... wat daar moeilijk aan is.....

Greetz,

Harry.

Heren kemphaantjes ik heb wel met succes nero 7 geinstalleerd en mijn dvd kunnen branden maar met alle respect geen zomaar even Nederlandstalig versie. Als ik chose language kies installeert Nero een heel ingewikkelder programma.
Mocht u nog een gouden tiop hebben houd ik me aanbevolen.
M.v.r.gr
Maarten

Kemphaantjes? gewoon pestkoppen, hoor.:)

Maare, dit is gewoon de volledige versie, in vele talen, waaronder Nederlands.

En dit in de Nederlandse versie.

slim

Hoi !

@LP.: Je hebt helemaal gelijk !

En hou het nu gewoon bij Harry alsteblieft !

@Hopman: als je in de NERO-download sector op NERO 7 trial downloaden klikt, kun je bovenaan de taal wijzigen !

Dan krijg je dus gewoon het programma in het Nederlands !

Als je over een key beschikt, bepaalt die, na het intrommelen, welke versie van Nero er uiteindelijk geïnstalleerd wordt (speciaal voor LP).

Dus.... wat daar moeilijk aan is.....

Greetz,

Harry.
Dag Harry, het is moeilijk omdat ik waarschijnlijk niet zo slim ben. Maar......wellicht is er nog hoop Ik heb nu Nero 7/nerostart smart op mijn pc staan kan ik vanuit dit programma de taal wijzigen of moet ik het opnieuw installeren en dus de bestaande versie verwijderen.
als je spreekt over "over een key beschikt, bepaalt die, na het intrommelen"etc. snap ik helemaal niet wat je bedoelt te zeggen. maar misschien is dit ook in het nederlands te vertellen.? vast bedankt
Uw onderdanige leerling
Hopman
P.s. prettige dag verder.

Nero StartSmart starten, links voor Extra kiezen, dan Nero productsetup kiezen, eventueel updaten maar dat hoeft niet, dan links voor taal kiezen, eventueel eerst in het onderste vak Nederlands selecteren als die niet is aangevinkt, en eventueel installeren, dan bovenin de taal wijzigen, en voor Taal nu wijzigen kiezen, en OK geven.

Kun je dat allemaal niet, deïnstalleren en de links die ik eerder aangaf gebruiken, en de Nederlandse versie installeren.

Nero StartSmart starten, links voor Extra kiezen, dan Nero productsetup kiezen, eventueel updaten maar dat hoeft niet, dan links voor taal kiezen, eventueel eerst in het onderste vak Nederlands selecteren als die niet is aangevinkt, en eventueel installeren, dan bovenin de taal wijzigen, en voor Taal nu wijzigen kiezen, en OK geven.

Kun je dat allemaal niet, deïnstalleren en de links die ik eerder aangaf gebruiken, en de Nederlandse versie installeren.
Hartelijk dank Ik ga het proberen
m.vr.gr.
Maarten

alles geprobeerd

Hoi !

NERO 7 kun je direcf in het Nederlands downloaden; http://www.nero.com/nero7/eng/nero7-demo.php

Even klikken op: change language.

In Nero StartSmart kiezen voor: een fotoCD/DVD maken.

De rest wijst zichzelf, toch ?

Greetz,

Harry.
dag Harry, ik heb alles geprobeerd maar als ik jullie instructies opvolg moet ik of 1.5 uur wachten voordat het geïnstalleerd is of ik moet een sleutel hebben ik heb nu nero 7 smart geïnstalleerd en zoek toch nog nar de insteling taal. Ik zie het niet en alle overige links leiden tot nu toe tot geen resultaat . Ik voeg een prscrn bij Misschien wil je er toch eens naar kijken
Merci
m.vr.gr.
Maarten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan