Games instaleren niet meer na PC upgrade.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnnyboy15nl

Gebruiker
Lid geworden
21 apr 2007
PC Specs:
Windows Vista Ultimate (OS)
Intel Pentium D(-930) (Duel core) 3.0 ghz (Prossesor)
2x 1GB DDR2 (Geheugen)
Intel DP965LT (Moederbord)
Nvidia Geforce 6800 Ultra 256mb (Video kaart)
Plextor PX-750A (DVD Drive en brander)
Maxtor 160GB Harddisk SATA150 (Hard disk)
Creative X-Fi Xtreme Music (Geluidskaart)
ASUS 450W (Voeding)

Hallo mensen,

Ik heb na de upgrade geen games meer kunnen instaleren op mijn PC. Ik vind het vreemd want alle stekertjes zitten op de juiste plaats. En alle Drivers zijn correct geïnstalleerd. Windows vista werk ook gewoon mee. Alleen Games installeren is een groot probleem, Bij elke game geeft de PC namelijk een error aan, dat er iets is beschadigd ofzo op de CD. Maar dat kan helemaal niet, omdat de CD's vrijwel on bekrast zijn. Ik heb de firmwire van de DVD drive geüpdatet, maar als nog geeft die bij de installatie het zelfde probleem aan. Maar er zijn ook wel eens keren dat die de games normaal installeert zonder fouten, maar dan geeft die op het aller laatste moment aan dat de game niet kan worden geïnstalleerd en dat de installatie word afgebroken. Als iemand het misschien weet mag die het zeggen.

Alvast bedankt! :thumb:

Laatst bewerkt:
En zijn die games wel allemaal Vista Compatible?

Het gaat met namen om nieuwe games zoals:

Battlefield 2
Needforspeed
Counterstrike source
Call Of Duty 2
Command and conquer 3

Deze games moeten wel gewoon werken ze zijn nog niet zo oud. Want de vorige keer voor mijn upgrade kon ik deze ook spelen op Vista (Uitvoeren als Administrator)

En allemaal originele games of misschien zelf gebrand.
En als je ze inderdaad zelf gebrand hebt, is dat dan met de Plextor die nu in je systeem zit of met een andere brander?

En allemaal originele games of misschien zelf gebrand.
En als je ze inderdaad zelf gebrand hebt, is dat dan met de Plextor die nu in je systeem zit of met een andere brander?

Nee allemaal orgineel, En die plaxtor zit er inderdaad in

Heb je ook een andere dvd-speler? Zo ja, installeer die dan es ipv de Plextor en probeer nu es opnieuw die spellen te installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan