Kan je Ps2 op me pc aansluiten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gokhan1991

Gebruiker
Lid geworden
13 jan 2007
Hallo Beste mensen

Ik heb een vraag ik heb gehoord van een vriend van mij dat je playstation 2 op pc kon aansluiten via tulp aansluiting en dat je ps2 kan spelen via media center

Is dat zo en zojaa hoe moet dat??

heb een hp pavilion m7670

Hallo Beste mensen

Ik heb een vraag ik heb gehoord van een vriend van mij dat je playstation 2 op pc kon aansluiten via tulp aansluiting en dat je ps2 kan spelen via media center

Is dat zo en zojaa hoe moet dat??

heb een hp pavilion m7670

moet kunne, maar dan heb je wel een TV tuner nodig. en die zit er dus al in de standaard MCE. Nu zie ik zojuist dat je pc een mediacenter is, (volgende keer meteen vertellen, hoeven we niet te googelen;) ) dus zou het gewoon moeten kunnen. Stop de ps2 in de video-in poort op je MCE, en dan moet je geloof ik ergens overschakelen naar dat kanaal. Ik heb geen verstand met windows MCE dus dat weet ik niet. Ik heb op m'n eigen pc een speciaal programma ervoor noig, maar ik weet de naam niet meteen uit m'n hoofd.

ik heb hem ook gewoon aangesloten maar waar of met welke programma laak ik dat ding aan de praat??

kan je niet ergens in windows MCE overschakelen naar het video-in kanaal? trouwens, als je eindelijk beeld heb, stop een netwerk kabel tussen je PC en PS2. Kan je games/films vanaf je pc's harde schijf spelen;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan