DirectX niet te installeren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ok ik zal er de volgende keer op letter ;).. Maar ik ga ff al mn dirvers eraf gooien :D

Laatst bewerkt:
Alles is eraf gehaald en toen opnieuw geintsalleerd. Toen ik hem opstarte kreeg ik gelijk scherm dus dat zal wel goed zijn... :D

Heb DirectX nu geinstalleerd en....... Geen resultaat. Hij geeft gewoon nog aan DDRAW.dll niet gevonden en hij doet nog steeds zo'n gekke installatie bij DirectX :(:(

Laatst bewerkt:
Je hebt nu de nieuwste drivers voor je videokaart.
Verwijder nu DirectX nog eens met deze DirectX Uninstaller.
Daarna pc weer opnieuw opstarten en de volledige DirectX versie opnieuw installeren.
En na de installatie pc opnieuw opstarten, als alles goed is doet alles hetdan weer.

Succes!:thumb:

Je had je berichtje al aangepast, probeer deze DirectX eens, is een andere volledige versie.
De download begint gelijk.

Dat is dezelfde die ik had. Het ligt echt aan die installatie van directX.. Werkt het niet als ik een andere DirectX installeer.. een vorrige versie:confused:

Laatst bewerkt:
Oke, klik hier, een andere DirectX 9 versie uit augustus 2005.

En anders weet ik het ook niet meer.

Welk moederbord heb je?

Je moet ook ff de chipsetdriver hiervoor installeren.

Dus op volgorde:

- chipsetdriver, reboot
- videokaart-driver, reboot
- directX9c April 2007-update, reboot
- klaar

Zecht? wasda?:o

Maare, doe eerst eens je XP cd in de drive, ga naar strart-> uitvoeren, en geef daar sfc /scannow in, en kies voor ok, misschien dat je bepaalde systeembestanden zijn beschadigd.

Ik heb nog niet eerder meegemaakt, en zeg nu ook maar wat, om uit te proberen.

Dit nog gedaan?
Ben bang van niet.:confused:

Format C:\. :evil:

Dat scf/scannow heb ik gedaan.. Het heeft wel iets opgeleverd COD2 doet het nu wel en die deed het eerst ook niet:D
Maar Carbon doet het nog steeds niet:(

Nu dat van Muurhond effe proberen:D (mijn moederbord is een Asus P4PE2-X)

Sorry dat ik zo lang niet gereageerd heb maar ik was op vakantie..

Maar ik heb de chipset driver geinstalleerd en daarna directx nog een keer geporbeer. Maar nog steeds geen resultaat..

Of moet ik alles weer eraf gooien zoals de videokaart driver, chipset en directx?

Download van alles de laatste drivers ( misschien is er van videokaart drivers al een nieuwe versie ) en deinstalleer dan DirectX en videokaart drivers en installeer alles nog een keer opnieuw in de aangegeven volgorde van Muurhond:

- chipsetdriver, reboot
- videokaart-driver, reboot
- directX9c April 2007-update, reboot

Die reboot ( = pc opnieuw opstarten ) is wel belangrijk.

Succes!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan