P5W DH Deluxe doet niks

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik heb alle draden weer na gekeken maar.Heb niks raar kunnen vinden.Weet iemand nog wat anders ???? Ik zat net te denkan aan dat me mobo net als alle andere metalen kasten niet geaard is en de voeding ook niet kan dat misschien het zijn ???

nee, dan doet niets het. oook niet je ventilators.

Een slechte of brakke voeding kan best nog genoeg spanning geven om wel je fans te laten draaien maar niet meer genoeg om de rest op te starten

Laatst bewerkt:
op een van de foto's is te zien dat de stroom stekker niet in het bord zit
is dat het misschien ????? :o

Laatst bewerkt:
welke foto is dat ??Volgens handleiding die ik door genomen hebt van mijn mobo en van voeding, zou het stekkertje wel goed moeten zitten .Maar wou wel weten welk fototje dat is misschien dat U toch gelijk hebt.

Laatst bewerkt:
Ik denk dat ik mijn mobo ga opsturen, heb er toch nog garantie er op misschien dat er wat mee mis is

Zoals de foto's zijn start je hem op????? Als dat zo is zet dan eens een koelblok op je processor want zoals ik het zie zit daar helemaal niks op.

Heb wel een koelblok op me processor zitten .Een cooler master r120

Ik heb mijn mobo op gestuurd en Ik heb bericht gekregen van de computerzaak waar ik mijn mobo had gekocht. Uit hun test heeft bewezen dat de mobo defect was,dus ik krijg een nieuwe mobo. Heb toch nog garantie.Ik hoop dat tie het nu wel gaat doen.hier bij is mijn vraag opgelost!!!

Alvast bedank voor jullie moeite.

Vr .Grt .

Alan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan