Geluid driver voor moederbord MS-6380E

Status
Niet open voor verdere reacties.

kivdw

Gebruiker
Lid geworden
22 feb 2007
Beste iedereen,

Ik heb moederbord met geintegreerde geluidskaart, alleen heb ik er geen drivers voor. Het is een MS-6380E moederbord. Kan iemand mij daarbij helpen?

Alvast bedankt,

Kaj-Ivar

als je een integreerde audiokaart hebt, moet je ook wel eens de naam van je audiokaart geven, anders weten wij niet welke het is, je kan ook andere audiokaarten op dat moederbord plaatsen..

Die staat er nergens. Het zit gewoon op het moederbord.

Groetjes,

Kaj-Ivar

als je een integreerde audiokaart hebt, moet je ook wel eens de naam van je audiokaart geven, anders weten wij niet welke het is, je kan ook andere audiokaarten op dat moederbord plaatsen..

Helaas is dat niet zo. Een geintegreerde audiochip kun je niet zelf vervangen hoor!

wel bij de mijne

en neen , het is geen pci of agp hoor, ook één op je moederbord

Dan zou ik toch wel heel graag willen weten welk moederbord je hebt waarvan de geintegreerde audiochip zelf te vervangen is:D

Ja !!! Dank je wel mrmusic! ik denk dat het zal lukken!

Groetjes,

Kaj-Ivar

Maar bedoel je niet dat je er zelf een andere PCI geluidskaart in kan zetten? Ik denk het wel!

Maar dan is het geen geintegreerde audio chip meer hoor!

Daar kan je zie welke geluid driver nodig hebt.

neen, serieus, niet met PCI, maar via een kaartje, die je via zulke pinnetjes eruit kan halen an andere insteken, dus gin witte bakjes of groene, gewoon direct op moederbord?
is dit zo speciaal ? :shocked:

Bedankt iedereen! ik heb geluid!!!:thumb: :D

Groetjes,

Kaj-Ivar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan