Ip Adres kwijt na uitschakelen

• Onderwerp starter Onderwerp starter Wop
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Wop

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2006
Hoi All,

Telkens als ik mijn laptop uitschakel ben ik bij het opstarten mijn verbinding met internet kwijt. Ik draai sinds kort windows vista, onder XP heb ik hier nooit last van gehad. Het lijkt er sterk op dat ik een ander IP adres krijg toegekend. Als ik via het Netwerk centrum diagnose en herstel doe, komt wel mijn verbinding met het internet terug en kan ik hier probleemloos gebruik van maken. De problemen zijn dan opgelost is de melding. Maar deze instellingen worden na herstel dus niet onthouden omdat ik na opnieuw opstarten dezelfde actie opnieuw moet uitvoeren als.

Iemand suggesties?

Kan het iets met netwerk adapters zijn?

Ben er nog steeds niet uit...

Hoi !

Ik heb gehoord dat sommige providers problemen zouden hebben met Vista......

Maar: ik heb het totdusver bij m'n ongeveer 25 klanten nog niet meegemaakt.

Hier: http://www.microsoft.com/technet/community/columns/cableguy/cg0706.mspx de oplossing van Microsoft voor netwerkproblemen onder Vista !

Greetz,

Harry.

Hoi , zoals daarbeschreven ga ik ook te werk. Maar na het opstarten moet ik weer herstel uitvoeren, telkens weer....

Ik heb een legale Vista premium, maar begin terug te verlangen.. Heb opeens problemen die ik nooit had......

Hoi !

Drivers van je netwerkkaart aangepast aan Vista ?

Kijk anders even op de site van de fabrikant.

De meeste hebben inmiddels een update.

Greetz,

Harry.

Ik heb Vista opnieuw moeten installeren en hiermee is het niet meer voorgekomen. Blijft een vreemde zaak.,

Ja hoor, het is een hele tijd goed gegaan, en opeens heb ik het probleem weer!

Diagnose & herstel, werkt elke keer weer. Maar de instellingen wordne niet onthouden?

Is er een NL Vista helpdesk ofzo die ik er eens mee kan lastig vallen? ( Ik ga nl niet weer alle opnieuw installeren)

Schiet niet op zo....

Ja hoor, het is een hele tijd goed gegaan, en opeens heb ik het probleem weer!

Diagnose & herstel, werkt elke keer weer. Maar de instellingen wordne niet onthouden?

Is er een NL Vista helpdesk ofzo die ik er eens mee kan lastig vallen? ( Ik ga nl niet weer alle opnieuw installeren)

Schiet niet op zo....

Ben ik nou de enige in Heel Nederland die hier last van heb?? :rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan