Pc crasht bij games

Status
Niet open voor verdere reacties.

kim3920

Gebruiker
Lid geworden
27 apr 2007
Hallo iedereen,

ik heb een tijdje geleden mijn pc binnen gedaan in een pc winkel,omdat ik de game (mx vx.atv unleashed) niet kon spelen,
een paar dagen daarna hebben ze mij gebeld dat hij klaar was,en het spel werkte perfect,ik heb in die winkel gevraagd wat de oorzaak daarvan was,en ze zijden dat ze mijn pc geüpdate hebben.

nu heb ik problemen gehad met mijn pc en nu heb ik hem moeten formatteren,
ik heb alle updates gedaan,alle dat denk ik toch,maar ik kan het spel niet meer spellen,pc valt uit.

ik hoop dat iemand mij kan helpen!!!

Medion ,windows xp
GeForce 6610 XL

nieuwste drivers van je videokaart downloaden en installeren

dan heb je dus de verkeerde driver je moet voor windows heben niet windows 64 bits

Hoi !

't Is warm, dus de graka zal wel te heet worden.

Heb je een graka met een passieve koeling ?

Probeer es te spelen met je kast open en een ventilator ervoor.

Als het dan wel werkt, weet je de oorzaak !

Greetz,

Harry.

Hoi !

't Is warm, dus de graka zal wel te heet worden.

Heb je een graka met een passieve koeling ?

Probeer es te spelen met je kast open en een ventilator ervoor.

Als het dan wel werkt, weet je de oorzaak !

Greetz,

Harry.

ik ben er 100% zeker van dat het daar niet aan ligt,het spel heeft goed gewerkt,
ik formatteer mijn computer,en het werkt niet meer,het heeft echt te maken met een update,dat zijden ze toch in die winkel dat ze dat hadden gedaan.
maar wat is het?

Alvast bedankt!!

Hallo !

Kijk dan es op de site van de spellenfabrikant of er update's voor het spel zijn !

Als je PC opnieuw geinstalleerd is en je hebt alle update's netjes geinstalleerd, + nieuwste drivers van MOBO, graka etc. kan het daar echt niet aan liggen.

Succes,

Harry.

Hallo !

Kijk dan es op de site van de spellenfabrikant of er update's voor het spel zijn !

Als je PC opnieuw geinstalleerd is en je hebt alle update's netjes geinstalleerd, + nieuwste drivers van MOBO, graka etc. kan het daar echt niet aan liggen.

Succes,

Harry.

wat bedoel je hier mee nieuwste drivers van MOBO, graka etc?

De laatste drivers van je moederbord (mobo) en grafische kaart (graka).

Als ik het goed begrijp heb je de drivers van je grafische kaart al bijgwerkt? (geforce).
Verder hangt het er vanaf wat voor merk en type moederbord je hebt.
Kijk daarvoor hier eens, om daar achter te komen. Als je dat één keer weet, kun je de laatste drivers downloaden van de website van de fabrikant.

Als ik het goed begrijp heb je de drivers van je grafische kaart al bijgwerkt? (geforce).
Verder hangt het er vanaf wat voor merk en type moederbord je hebt.
Kijk daarvoor hier eens, om daar achter te komen. Als je dat één keer weet, kun je de laatste drivers downloaden van de website van de fabrikant.

de drivers van je grafische kaart zijn bijgwerkt.
dit is het merk van moederbord,ik vind nergens geen update!!
Moederbordnaam MSI MS-7091 (Medion OEM)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan