windows xp of office?????

Status
Niet open voor verdere reacties.

Annie42

Gebruiker
Lid geworden
2 apr 2001
Hallo iedereen, ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren met acces en heb dus al die link opgehaald bij microsoft en krijg dus als ik access aanklik nog steeds hetzelfde verhaal en ook bij opnieuw installeren het is steeds hetzelfde

wie o wie weet er raad op????
Het systeem-DLL-bestand user32.dll is in het geheugen verplaatst. De toepassing kan niet correct worden uitgevoerd. De verplaatsing is opgetreden omdat de DLL C:\Windows\System32\Hhctrl.ocx een adresbereik bezette dat is gereserveerd voor systeem-DLL's van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand en vraag om een nieuw DLL-bestand.

Hallo iedereen, ik heb hetzelfde probleem sinds gisteren met acces en heb dus al die link opgehaald bij microsoft en krijg dus als ik access aanklik nog steeds hetzelfde verhaal en ook bij opnieuw installeren het is steeds hetzelfde

wie o wie weet er raad op????
Het systeem-DLL-bestand user32.dll is in het geheugen verplaatst. De toepassing kan niet correct worden uitgevoerd. De verplaatsing is opgetreden omdat de DLL C:\Windows\System32\Hhctrl.ocx een adresbereik bezette dat is gereserveerd voor systeem-DLL's van Windows. Neem contact op met de leverancier van het DLL-bestand en vraag om een nieuw DLL-bestand.

de update KB95902 verwijderen!(= foutje van M$)

ja die heb ik vanochtend al gedaan want had het toen gelezen maar dat heeft tot op heden niet geholpen

dat is deze:

KB935448: Update voor Windows XP

of is het niet de juiste

weet iemand nog iets anders??
Of moet ik die
KB95902 toch verwijderen???

weet iemand nog iets anders??
Of moet ik die
KB95902 toch verwijderen???

2 maanden geleden ook gehad. om dit op te lossen MOET je die verwijderen

en die hotfix werkt niet. geloof me, dit is de oplossing

oke ik ga het proberen en bedankt

Nou inderdaad het werkt als je hem weg haalt, kreeg meteen weer access en toen dat er nieuwe updates waren daar zat die KB925902 ook weer bij hem laten installeren en ...........meteen weer access weg, dus dubbel bewezen dat het werkt!!!!

Inmiddels staat hij weer klaar, maar laat hem dus niet instlleren, heb ik alleen nog de vraag aan jou moet ik dan automatischupdates uit zetten is dat beter?

En mijn dank is heel groot.:thumb:

Nou inderdaad het werkt als je hem weg haalt, kreeg meteen weer access en toen dat er nieuwe updates waren daar zat die KB925902 ook weer bij hem laten installeren en ...........meteen weer access weg, dus dubbel bewezen dat het werkt!!!!

Inmiddels staat hij weer klaar, maar laat hem dus niet instlleren, heb ik alleen nog de vraag aan jou moet ik dan automatischupdates uit zetten is dat beter?

En mijn dank is heel groot.:thumb:

ja je moet hem instellen op ''kennisgeving ontvangen maar niet automatisch blablabla''
dan moet je alles zelf doen met de updates en die bij downloaden steeds uitvingen

Raar dat de fix bij iemand die ik geholpen heb wel werkt :rolleyes: Op 2 computers zelfs

Ja zo zie je maar weer het blijven vreemde machines die pc's, maar goed hij blijft het doen zo en jullie ook weer bedankt voor de hulp.

mvgr Annie42:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan