HELP Toetsenbord nat

Status
Niet open voor verdere reacties.

JosKorner

Gebruiker
Lid geworden
2 mei 2007
Help mij toetsenbord is nat geworden er viel een kleine hoeveelheid water
over de de linkerkant van het toetsenbord nu doen de toetsen tot f7 ,7 ,y,h,n het niet
ik heb de knopjes erafgehaald en het toetsenbord verwarmt om een poging te trachten om het water te laten verdampen

de toetsen doen het nog wel alleen als ik bv e indruk komt er zoiets als 1123ksi23 te staan (getypt in word ).:confused:

en zou je dit anders kunnen laten vervangen en wat zouden de kosten ervan ongeveer zijn?

Ook al krijg je het nu voor elkaar dat deze weer werkt, binnen afzienbare tijd gaat deze toch de geest geven door invreten van alsnog achtergebleven vochtresten.
Beter is voor een prikkie een ander toetsenbord te regelen.

Tja denk toch dat je op zoek moet naar een ander toetsenbord, en wat kosten die tegenwoordig nou helemaal?

hmmm het is wel een laptop he ,de toetsen doen het weer redelijk maar ben er niet
egt gerust op,maar kun je op de laptop ook een nieuw toetsenbord plaatsen ?

Dat is dus de grootste fout bij nat geworden apparatuur, even aanzetten om te kijken of het werkt.

Stroom en vocht zijn verwoestend, alleen weer stroom er op als je zeker weet dat alles droog is.

Hier nog een artikel om het toetsenbord van een laptop te reinigen met water:
http://www.langa.com/newsletters/2005/2005-05-12.htm#7

Goed lezen voorzichtig te werk gaan, en uiteraard geheel op eigen risico.

Laat ik nu de vraag even anders stellen Kan ik in mijn laptop een nieuw toetsenbord laten plaatsen en hoeveel moet dat kosten het gaat om een LAPTOP en niet om een gewoone computer ,om precies te zijn een dell latitude d500

Bell Dell.

Dat rijmt.

thnx maar daar was ik al opgekomen maar die doen allemaal moeilijk omdat ze gegevens willen hebben :S en ik heb hem tweedehands gekocht en ik weet alle die gegevens niet meer van die gast om de eigenaarsrechten over te schrijven toch bedankt

thnx maar daar was ik al opgekomen maar die doen allemaal moeilijk omdat ze gegevens willen hebben :S en ik heb hem tweedehands gekocht en ik weet alle die gegevens niet meer van die gast om de eigenaarsrechten over te schrijven toch bedankt

2 mogelijkheden.
1. Je legt het uit en Dell zal je helpen waarna je netjes een toetsenbord kan regelen.
2. Tis een machine die als "Stolen" staat aangemerkt in de systemen bij Dell en dan zullen ze je gaan uithoren om extra gegevens aan de politie te kunnen doorgeven. In dat geval ben je een "Heler". Zon aanmerking als "Stolen" kan alleen maar ongedaan gemaakt worden door de persoon die hem als "Stolen" heeft laten aanmerken bij Dell.

Maar wil je dat allemaal niet doorlopen moet je gewoon gaan zoeken op onderdelensites/online veilingen als marktplaats naar een nieuw kb voor je laptop. eventueel koop je voor een klein bedrag een complete d500 met bijvoorbeeld een defecte monitor om zo van 2 laptops 1 te maken

Laatst bewerkt:
Ow het gaat over een laptop dan vergeet t maar die gaat steeds meer kapot, vorige week nog een zelfde geval gehad

Ow het gaat over een laptop dan vergeet t maar die gaat steeds meer kapot, vorige week nog een zelfde geval gehad
Ieder elektrisch apparaat dat je nat aanzet kan kapot gaan ja, niet alleen een laptop.

Mooi hij is gemaakt :D efe wat profs eraan laten werken iedereen toch bedankt

uhm nieuw toetsenbord totaal erin en de rest van de computer engine ofso da hele ding gwn meej zoon waterding gecheckt :thumb: :D

en iedereen nog bedankt voor de hulp nog he :thumb: :thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan