computer wordt sloom

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maarre, volgens mij is je probleem nog niet opgelost of wel?? Ben nog steeds benieuwd naar het aantal vinkjes wat je nog hebt staan....

Ik wil mijzelf niet tot voorbeeld stellen maar mijn opstartlijst bestaat uit:
-AVG
-Defender (Windows)
-Realtek (Audio)
Verder niets en hij draait als een trein.

Ja. Sommige dingen werken dan niet meer, maar die los ik dan anders op. Bijv. HP digital monitor staat uit dus de scanknop op mijn scanner doet het niet meer.
Ik scan nu met de wizard scanners en camera's.(Snelkopp. gemaakt).
Ook Adobe laadt niet automatisch maar mijn comp. vraagt netjes bij een pdf :" openen met Adobe?".
Dus probeer het uit maar laat de veiligheidsprogs met rust; die staan op wacht.

28 is echt veel te veel. Als je op de site kijkt die ik je heb opgegeven zie je in de tweede kolom een Y, X, U of N staan. De X en de N kun je sowieso uitzetten, de Y moet je laten staan, en de U kan je zelf kiezen. In het laatste geval blijkt ook dat je in 90% van de gevallen m gewoon uit kan zetten. Ik heb zelf er een stuk of 7, maar dat is inclusief een paar voor speciale software tooltjes die ik wel handig vindt.

28 is echt veel te veel. Als je op de site kijkt die ik je heb opgegeven zie je in de tweede kolom een Y, X, U of N staan. De X en de N kun je sowieso uitzetten, de Y moet je laten staan, en de U kan je zelf kiezen. In het laatste geval blijkt ook dat je in 90% van de gevallen m gewoon uit kan zetten. Ik heb zelf er een stuk of 7, maar dat is inclusief een paar voor speciale software tooltjes die ik wel handig vindt.

:eek: zal ik proberen

Hoeveel werk/ram geheugen heb je, dat lost het vaak ook op.

download pcwizard en maak een screenshot van het schermpje wat je meteen te zien krijgt als het programa geladen is.

http://www.cpuid.com/pcwizard.php , links boven in staat dit:

Latest version
PC Wizard 2007.1.73

Druk hier op en download het programma

Wat gebeurt er als ik xp opnieuw instaleer gaan de foute en andere dingen mee?

Nou weet ik nog steeds niet hoeveel werkgeheugen u heeft, een schone installatie bevordert zon beetje altijd de snelheid, als u hem tenminste helemaal formateert

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan