Bad DirectSound driver!!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

xenia

Gebruiker
Lid geworden
28 apr 2007
Hellow

Ik krijg bij het afspelen van een muziekbestand op alle afspelers deze melding. DirectSound output v2.210 error.

Ik heb een Asus P4PE-X moederbord
En mijn Soundcard is Realtek Ac'97

weet er iemand hoe ik dit probleem kan verhelpen?

Alvast bedankt é ;)

Overigens wel knap, dat je praat over een Realtek geluidskaart en op de site van Asus, Sounmax drivers staan voor dat moederbord, kijk hier maar eens.

Heb het geinstalleerd en wanneer ik windows opstart krijg ik nu wel geluid en bv. ook bij wanneer ik prullenbak leegmaak. Maar wanneer ik een muziekje wil afspelen komt er nog altijd dezelfde error op.

Hallo

Ik heb eens gekeken en moest een mixerapparaat installeren via 'nieuwe hardware' daar kwam ik dan uit dat ik audiocodecs moest installeren na dit ging alles weer. Hopelijk blijft alles nu weer goed.

Alvast bedankt voor de goede hulp

Hallo

Ik heb eens gekeken en moest een mixerapparaat installeren via 'nieuwe hardware' daar kwam ik dan uit dat ik audiocodecs moest installeren na dit ging alles weer. Hopelijk blijft alles nu weer goed.

Alvast bedankt voor de goede hulp

Doet alles het weer wel of niet?

Heb mijn computer nu weer opgestart en hij gaf weer dezelfde fout aan. Wanneer ik dan weer via 'nieuwe hardware' toevoegen, audiocodecs installeerde ging alles weer goed??

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan