films downloaden via limewire + branden dvd

• Onderwerp starter Onderwerp starter cbtje
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

cbtje

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2007
Als jullie films downloaden via limewire, downloaden jullie dan alleen avi-bestanden of ook anderen??? En moet je mpg en mpeg bestanden ook eerst converteren??

In principe kun je er van uit gaan, dat alle filmbestanden wanneer we over speelfilms hebben tenminste) met een omvang van ca. 700 mb avi of mpeg zijn. DVD bestanden zijn meestal meer dan 4 gb groot, dat even als basis.

DVD is mpg2, de rest moet je inderdaad converteren.

Als jullie films downloaden via limewire, downloaden jullie dan alleen avi-bestanden of ook anderen??? En moet je mpg en mpeg bestanden ook eerst converteren??

ik heb ooit film's gedownload via limewire. toen downloade ik alleen avi bestanden en die converteerde ik om naar dvd. mpg en mpeg bestanden moet je dan ook converteren.

Ok, dank jullie wel! En jullie hebben allebei een betaalde versie om te kunnen converteren?? Wat kosten die zoal in de winkel?? (kan nl geen gratis versie vinden op internet)

wil je me eens uitleggen hoe ik dat moet doen...vanaf het moment dat ik die link aanklik. Heb het nl gisteren ook al geprobeerd maar helaas niet gelukt...

is dat een demo of een full version, anders heb ik er weer reclame inzitten nl, beetje zonde van dvd'tjes..

is dat een demo of een full version, anders heb ik er weer reclame inzitten nl, beetje zonde van dvd'tjes..

er staat op die pagina. in het vet rood geschreven: SUPER © is 100% FREE to download and to use. SUPER © is a FREEWARE.

De download knop is inderdaad wat moeilijk te vinden, maar scroll wat verder naar onder een dan kan je download kiezen. Dan komt er een paar keer een nieuwe pagina met download en use, gewoon klikken en op een gegeven moment start de download

volgens mij is het gelukt, heb nu de film toegevoegd, wat moet er staan bij output format, en daarna alleen op de knop converteren drukken??

Bij output format moet je dus VOB DVD compliant kiezen

als ik op de knop coverteren druk krijg ik nogmaals een scherm met keuze mogelijk heden: kiezen tussen DVD NTSC of DVD PAL

het is een probeerversie geeft ie aan en kan maar 50% van de film converteren..

anders moet je me precies vetellen/laten zien wat ik moet doen, heb misschien wel een verkeerde??

ALL FREE, NOTHING TO SIGN, NOTHING TO PAY, NOTHING TO REGISTER.

The following minimum configuration is required to run SUPER©.v2007.build.22(Mar.14,2007) on your PC.

One of the following OS: Windows© 98 (second edition), Windows© ME (final release)
Windows© 2000, Windows© XP, Windows© 2003, Windows© Vista.
SUPER©.v2007.build.22(Mar.14,2007) is NOT suitable to run in a Windows emulator environment like WINE or similar
Full admin credentials within an admin session (for NTkernel OS).

At least 1800 MHz Intel® Pentium4 processor or equivalent. (64-bit CPU support NOT guaranteed)

512MB of RAM or more.

20GB of free space (or more) on the Hard disk where the OS is installed.

1024 x 768 video resolution or larger.

32,000-color video or more.

IE 5.01 or later.

Internet connection.

SUPER©.v2007.build.22(Mar.14,2007) FreeWare for Windows® Comes with a full Installer / Un-Installer package.

SUPER © setup file
Download SUPER © from official site 2
www.erightsoft.com

SUPER © setup file
Download SUPER © from official site 3
www.erightsoft.net

SUPER © setup file
Download SUPER © from official site 4
www.erightsoft.org

SUPER © setup file
Download SUPER © from official site 1
www.erightsoft.com

We only provide limited technical support for SUPER ©

You may get a corrupted file if you use a download manager.
To avoid download errors please read this and also this

It IS NOT RECOMMENDED to download SUPER © from other sites as you may get an outdated or tampered SETUP file.
This official web site is the ONLY one to provide the latest updated guaranteed virus-free spyware-free version of SUPER ©

The download size is 25 MBytes, and comes with all windows compiled versions
of ffmpeg, MEncoder, mplayer, x264, mppenc, ffmpeg2theora and
the libavcodec library (compiled inside ffmpeg and MEncoder).

Dit zie ik nu, wat moet ik doen?

Moet ik echt even uitzoeken, heb ik zelf niet meegemaakt, sorry

ik gebruik winavi.
een hele goede en makkelijke programma.
Google maar eens op winavi.
Dan kom je vanzel links tegen waar dit programma heel goed wordt uit gelegt.

En hoe je aan dit programma moet komen?
Moet niet moeilijk voor je zijn voor iemand die films download:D

ik heb dus ook via winavi gedaan, maar ja is dus een demo want heb standaard een blokje reclame in de film...tja kan wel films downloaden maar een goede full versie van winavi is voor mij niet te vinden...misschien dat jij me kan helpen?? Of heb je het gekocht in de winkel?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan