alle programma's lopen sinds 2 weken bijzonder langzaam

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat in apparaatbeheer bij de IDE ATA/ATAPI controller en de controller waar de harde schijf aanhangt, die wel op DMA modus?
Eventueel te veranderen met een fix ervoor die je hier vind.

Staat in apparaatbeheer bij de IDE ATA/ATAPI controller en de controller waar de harde schijf aanhangt, die wel op DMA modus?
Eventueel te veranderen met een fix ervoor die je hier vind.

:o Dit snap ik allemaal niet zo goed. Als ik apparaatbeheer open zie ik nergens waar ik dma of zoiets kan vinden. En het vbs bestandje dat ik net met jouw link binnenhaalde, wordt door Windows geopend in het kladblok :confused:

Ik zal system mechanic dan eerst maar weer eens aan het werk zetten met het geheugen. ;)

Als je die link goed had gelezen, had je ook de link naar Microsoft gezien, waar het allemaal netjes wordt uitgelegd, en die vsb file. moet je uiteraard laten openen met Wscript, in de map windows\system32.

Als je die link goed had gelezen, had je ook de link naar Microsoft gezien, waar het allemaal netjes wordt uitgelegd, en die vsb file. moet je uiteraard laten openen met Wscript, in de map windows\system32.

Het spijt me, mijn technisch-Engels is niet zo sterk en mijn kennis van dit terrein ook niet. :confused:

Dat gezegd hebbende, mijn enorme dank want hiermee is het probleem, zo het zich laat aanzien, ineens opgelost. Ik draai nu weer van alles tegelijk zonder dat de software elkaar vreselijk in de weg zit. Dat dma-gedoe blijkt dus de truc te zijn. Ik houd het de komende dagen in de gaten en hoop dat de traagheid definitief verdwijnt.

Dit scheelt me een format c en ik dank iedereen die me heeft geholpen om dit probleem op te lossen.

Ik had nog geen ervaring met Helpmij. De oplossing die voor mijn probleem is aangeboden, had ik nooit zelf kunnen vinden. En dat zal iedereen die ik maar spreek over computerproblemen van mij horen!

:p

:D :D :D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan