filmpje in powerpoint

Status
Niet open voor verdere reacties.

castrollive

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2007
hoi hoi

vraagje,hoe kan ik een filmje in pp zetten met een (hyperlink bv) en dat hij automatis start zonder op een actie knop tedrukken ik krijg het niet voor elkaar.en weet niet wat ik verkeerd doe,is er iemand die mij dat makkelijk kan uitleggen?

had nog een vraagje maar deze hoord hier denk ik niet thuis,ik heb een nieuwe windows xp cd en wil graag de pc op nieuw instaleren kan ik met deze cd over de ouwe windows xp heen instaleren of moet ik eerst alles van de pc afhalen?

alvast bedankt groetjes castrol

hoi hoi
had nog een vraagje maar deze hoord hier denk ik niet thuis,ik heb een nieuwe windows xp cd en wil graag de pc op nieuw instaleren kan ik met deze cd over de ouwe windows xp heen instaleren of moet ik eerst alles van de pc afhalen?

alvast bedankt groetjes castrol

Op deze vraag weet ik al andwoord
Je kan makkelijk met een nieuwe CD van windows XP
je oude windows XP formateren (verwijderen)

het is gewoon een kwestie om je C schijf te formateren

MvG,
Kevin Brekelmans

Beste castrollive :D

Wil je perse een hyperlink inbouwen, of gewoon een film in een dia plaatsen ???

Voor een film in een dia te plaatsen, ga dan als volgt te werk:
Open een dia, ga naar Films en geluiden in menubalk Invoegen
Dan naar Film uit bestand en zoek de gewenste film die je wenst, dan gaat er een schermpje te voorschijn komen hoe je de diavoorstelling wil laten beginnen.
d.m.v. erop te klikken of automatisch te laten starten bij openen van diavoorstelling.

Als je een Hyperlink wil, kan dit via een actieknop in te voegen en die en hyperlink geven
Moet zelf nog eens bestuderen.

Groetjes Danny. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan