Geen standby en slaapstand meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Valijn

Banned
Lid geworden
23 nov 2005
Hoi,

Heel vreemd, mijn pc gaat noch in de slaapstand, noch in de standby als ik dat wil.
Hij blijft bij beide 'hangen' in het venster waarin wordt aangegeven dat ..... wordt voorbereid.
Mij rest tenslotte niets anders dan de aan/uit knop langdurig in te drukken om het uit te zetten.
WindowsXP Home

Graag jullie advies.

BRRRRR ....

Helaas nog geen antwoord, maar WEL dringend, want nu moet ik elke keer mijn pc helemaal afsluiten als ik effe geen gebruik ervan maak .......:evil:

BRRRRR ....

Helaas nog geen antwoord, maar WEL dringend, want nu moet ik elke keer mijn pc helemaal afsluiten als ik effe geen gebruik ervan maak .......:evil:

Valijn, je bent hier lang genoeg om te weten dat je niet binnen een paar uur een topic moet gaan kicken.
Ook al is het een dringend probleem.. dan nog is het niet toegestaan en motiveer je de mensen die je willen helpen niet, omdat je heel erg ongeduldig lijkt.

Killermmenace .....
Ik vind op mijn beurt dat je je als moderator wat voorkomender uit zou kunnen drukken ....
Mijn vraag was inmiddels uit de lijst met laatste vragen gezakt, dus .....

Valijn, je bent hier lang genoeg om te weten dat je niet binnen een paar uur een topic moet gaan kicken.
Ook al is het een dringend probleem.. dan nog is het niet toegestaan en motiveer je de mensen die je willen helpen niet, omdat je heel erg ongeduldig lijkt.

Ondertussen heb ik mijn probleem zelf opgelost.
Oorzaak zit 'm in een update van hardware (zie bijlage) die niet wordt ondersteund door de afstandbediening, horend bij de software van Cyberlink Powercinema 2.0.

Ton, bedankt voor je suggestie.
Ik had 'm al gevonden, maar het bleek niet de oorzaak.

Alsnog de bijlage ......

Bijlagen

• X10 Wireless.JPG
    X10 Wireless.JPG
    15,6 KB · Weergaven: 28
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan