site op google?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Ed58
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Ed58

Gebruiker
Lid geworden
18 mrt 2007
Hallo beste mensen, ik zit met een probleem. Op come2me heb ik een gratis website kunnen maken voor mijn rattenopvang. Nu is de site prima gelukt inclusief forum, echter krijg ik hem niet op google! Nu moet ik eerst naar: www.come2me.nl, daarna naar ledenoverzicht, dan: dier en natuur, en uiteindelijk zie je dan: rattenopvang. Dit is allemaal heel leuk, alleen ben ik op Google niet te vinden. Er zat een mogelijkheid bij om je bij de diverse zoekmachines aan te melden, echter Google failed!:evil: Is er hier iemand met een oplossing?? Vast wel! Help mij alsjeblieft. Ik ben nu ongeveer 16 uur bezig en wordt er nu een klein beetje moedeloos van:o Alvast heel erg bedankt. Groetjes, Ed and his ratpack.

Ik zou je niet aanmelden op google, dan kom je namenlijk in een sandbox.
Je kan beter met backlinks zorgen dat google zelf je opneemt.

Vervolgreactie.

Allereerst dank voor de reacties. Wereldforum is dit!!!! Laat ik eerst op RobertG reageren. Robert de url die ik heb gekregen is: http://rattenopvang.come2me.nl Nu zie ik overal ook nog eens www. erbij staan. Is dit verplicht? Zo ja, hoe kan het dan dat ik die niet heb? Weet jij dat toevallig?

En dan de reactie van Icky: hoe doe ik dat met backlinks? Het is mijn eerste site die ik nu gemaakt heb, dus ik heb er nog niet veel ervaring mee. Kan jij mij op weg helpen? Dan kan ik allebij proberen. En wat is een "sandbox"?

Alvast heel erg bedankt voor de hulp. Groetjes Ed and his Ratpack.:o

Google vindt je pagina belangrijk als er veel naar toe gelinkt wordt.
Dus als je veel links naar je website hebt, van andere websites, dan wordt je snel opgenomen en krijg je een relatief hogere plaats op google.

Als je jezelf registreerd via google, gaan ze eerst kijken of je website wel geschikt is enz. Ik weet hun proces niet precies, maar wat ik wel weet is dat het veel langer duurt om goed opgenomen te worden in hun database.

Dank en opgelost.

Beste Robert en Icky, dank voor de feedback en via jullie advies is het probleem nu opgelost. Dank voor de moeite en misschien tot de volgende vraag? Groeten Ed.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan