Map op bureablad laat zich niet verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

ReneDerks

Gebruiker
Lid geworden
17 mei 2007
Ik heb wel een héél eigewijs mapje op mijn dektop staan. Deze staat er al een tijd maar ik krijg deze met geen mogelijkheid eraf. Als ik dit wil verwijderen krijg ik :

Fout bij verwijderen van bestand of map

X kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van bronbestand of op de bronschijf lezen.

Vanalles al geprobeert, zelfs met herstelpunt(en), scanners, veilige modus etc.

Wie ó wie helpt me van dit euvel af.. :o

Ik heb wel een héél eigewijs mapje op mijn dektop staan. Deze staat er al een tijd maar ik krijg deze met geen mogelijkheid eraf. Als ik dit wil verwijderen krijg ik :

Fout bij verwijderen van bestand of map

X kan bestand niet verwijderen. Kan geen gegevens van bronbestand of op de bronschijf lezen.

Vanalles al geprobeert, zelfs met herstelpunt(en), scanners, veilige modus etc.

Wie ó wie helpt me van dit euvel af.. :o

Beste ReneDerks, Google is your best friend!!

Weltrusten! ;)

Ik zocht net op google en heb binnen 5 minuten, via een soort gelijke post op een soort gelijke site dit programmatje gevonden:

Unlocker 1.8.5
Hier de informatie over het programma

En dat is hier te downloaden

Volgende keer toch eerst googlen? ;):thumb:

Laatst bewerkt:
Dat had hij al geprobeerd:

idd, dit had ik een paar maanden terug al geprobeerd. Lukte toen niet .. (jja was éven weg...:( ) kZag dat dit een nieuwere versie is. Via link deze geinstaleerd en bij opties "verwijderen" gekozen. En; verdwenen !! :thumb: :thumb:

Hopelijk popt ie niet weer op, maar ik weet nu waar ik moet zoeken. Thanks thanks. :D :D Had de moed al opgegeven. Zo zie je maar weer...

Yoran en Patrick, bedankt

idd, dit had ik een paar maanden terug al geprobeerd. Lukte toen niet .. (jja was éven weg...:( ) kZag dat dit een nieuwere versie is. Via link deze geinstaleerd en bij opties "verwijderen" gekozen. En; verdwenen !! :thumb: :thumb:

Hopelijk popt ie niet weer op, maar ik weet nu waar ik moet zoeken. Thanks thanks. :D :D Had de moed al opgegeven. Zo zie je maar weer...

Yoran en Patrick, bedankt

Bijlagen

• verwijderd.jpg
    verwijderd.jpg
    23,2 KB · Weergaven: 23

Klik op verwijderen en dan op ok.

Als dit niet lukt dan zie je de map wel, maar bestaat hij niet... weer een fout/bug in windows!

ALWEER!! ;):shocked:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan