Apparaatbeheer onbekend apparaat

Status
Niet open voor verdere reacties.

franco50

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
19 mei 2007
Ik heb in apparaatbeheer onder beeld apparaten
onbekend apparaat dit 5 x

dit is gekomen door dat plug en play mij scanner herkende als image maar had geen goede drivers. ik heb installatie ge annuleerd maar windows maakt er onbekend apparaat van. hoe krijg ik ze weg installatie ongedaan maken werkt niet want dan krijg ik de boodschap kan niet verwijderen want mogelijk apparaat ndig bij start

Weten jullie hoe ik dit weg krijg?

Ik krijg nu nl niet de scanner geinstalleerd met de goed drivers.

Wat er nu precies gebeurd is, blijft onduidelijk voor me. Of heb je vijf keer geprobeerd de scanner-driver/software te installeren?

Heb je al een Systeemherstel geprobeerd?

Als dat niet helpt, staat er in Software, Programma's wijzigen of verwijderen, een regel met de scanner-software?

Als je dubbelklikt op Deze computer, staat daar dan je scanner onderaan bij?

Je kunt de scanner-driver/software niet installeren zeg je. Wat gebeurt er dan, krijg je een foutmelding?

Laatst bewerkt:
In welke sectie van apparaatbeheer komt dat voor

Wat er nu precies gebeurd is, blijft onduidelijk voor me. Of heb je vijf keer geprobeerd de scanner-driver/software te installeren?

Heb je al een Systeemherstel geprobeerd?

Als dat niet helpt, staat er in Software, Programma's wijzigen of verwijderen, een regel met de scanner-software?

Als je dubbelklikt op Deze computer, staat daar dan je scanner onderaan bij?

Je kunt de scanner-driver/software niet installeren zeg je. Wat gebeurt er dan, krijg je een foutmelding?

Plug en Play wilde mijn scanner installeren en kwam met apparaat image. Ik heb toen op annuleren gedrukt, omdat dit een vaag begrip was.
Ik heb gewoon afgesloten en pc opnieuw opgestart en dit 4 x kwam met zelfde.
Ik kreeg in apparaatbeheer bij beeldapparaten 5 x onbekend apparaat te staan. Deze wilde ik verwijderen met installatie ongedaan maken, maar dat kan niet want systeem zegt je kan apparaat niet verwijderen want het apparaat is misschien mogelijk bij opstarten

jammer dan dacht ik. heb er geen last van
maar nu installeer ik de scanner, maar verschijnt in apparaatbeheer beeldapparaten de scanner naam b.v. brother#2

Maar als ik wil scannen:

selecteer :instellingen
selecteer :printer en faxapparaten
selecteer :scanner en cameras hier staat dus de scanner niet

Ik vermoed nu dat eerst die 5 onbekende apparaten weg moeten en dat ik kan dan de scanner zie. Die apparaten houden denk ik mijn poort bezet voor de originele scanner

Ik heb alles al geprobeerd. Systeem herstel heb ik al geprobeerd, dat verandert niets aan aparaatbeheer

Laatst bewerkt:
Volgens mij had het zo gemoeten: de installatie CD-Rom in de lade doen, terwijl de scanner-kabel nog niet in de USB-poort zit. Eerst de scannersoftware vanaf de CD installeren. Waarschijnlijk komt dan tijdens de installatie de opdracht om dan pas de scanner aan te sluiten, waarna de installatie (kort) doorgaat, tot de opdracht komt om de PC te herstarten.

Mijn beste gok: haal de scanner van de PC af, haal ook alles over de scanner van je PC af wat lukt, dus ook in Software, Programma's ..enz.
Start de PC opnieuw op en doe dan de installatie zoals hierboven beschreven.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan