alle data op D:\ zoek...

Status
Niet open voor verdere reacties.

gompie1304

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 jan 2002
Ik werk met XP home. Met een voor mij nieuw programma wilde ik een kloon van mijn C-schijf op de D-schijf zetten. Ik heb niet goed gelezen, want hierdoor werd mijn D-schijf, die ik voor al mijn data-gegevens gebruik, volledig gewist. Alle foto's, muziek, dovcumenten, noem maar op, alles weg. Echt een hele grote ramp.
Ik heb systeemhesrel uitgevoerd. Alle mappen worden dan wel netjes teruggezet, maar de bestanden die erin zouyden moeten staan: weg!!! Alle mappen leeg.:( :(
Ik heb verschillende herstelpunten geprobeerd, maar alles zonder resultaat. Weet iemand een manier om dit toch nog terug te halen? Ik zit met handen in het haar.....

Ik vrees dat het een hopeloze zaak is, want dor het plaatsen van die kloon op de D:-schijf zijn ook de gegevens overschreven. Hier of daar kan je eventueel pet PCInspector nog iets terughalen, maar veel zal het niet betekenen.

Jan

Inderdaad. Door het overschrijven van de gegevens zijn de oude gegevens volledig
vernietigd. Alleen het niet-overgeschreven deel kun je terugpikken met recoveryprogrammaatjes.

Wat hebben we hiervan geleerd?
Maak, voordat je iets riskants gaat doen, een back-up van al je
belangrijke gegevens. Doe je dit niet, je ziet het resultaat...

Geen oude back-up meer liggen waar het belangrijkse nog opstaat?

Inderdaad. Door het overschrijven van de gegevens zijn de oude gegevens volledig
vernietigd. Alleen het niet-overgeschreven deel kun je terugpikken met recoveryprogrammaatjes.

Wat hebben we hiervan geleerd?
Maak, voordat je iets riskants gaat doen, een back-up van al je
belangrijke gegevens. Doe je dit niet, je ziet het resultaat...

Geen oude back-up meer liggen waar het belangrijkse nog opstaat?

Haha, nou, nou. Je bent wel erug belerend.....;)
Waarom denkt u dat ik een back up wilde maken van mijn harde schijven? Welnu, omdat ik wel eens wat verkeerd doe en dan in elk geval nog een backup heb....

Dus ik weet niet wat WE ervan geleerd hebben, ik heb geleerd dat ik mijn doppen open moet doen en eerst moet lezen voordat ik zoiets doe.... Ik was gewend aan Ghost, en die maakt gewoon een kloon naast de al bestaande data. Eigen schuld.... Maar wel k...:evil:

Maar je hebt geen oudere back-up meer?
Wellicht staan daar je meest geliefde fotootjes bijvoorbeeld nog in?

Helaas, PCinspector heeft niets terug kunnen halen. Bedankt voor de hulp allen!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan