Ik heb momenteel geen favorieten meer. dwz; in ie7 staat de map wel, maar ze is leeg.
Via regedit kon ik vaststellen dat de map waar de favorieten in moeten juist ingesteld staat.
In documents and settings vind ik de map favorieten niet meer terug. Ik heb een backup , maar als ik die wil slepen of kopieren naar de doc and set. map dan geeft de comp. aan dat er al een map is met de naam favorieten.
In de map doc and set...staan alle bestanden weergegeven ook de verborgen, en toch staat de favo. map er niet bij.
Ik probeerde reeds een andere map op te geven in regedit...maar dit lukt ook niet.
Ik herinstalleerde IE7 al.
Via bestand importeren enz. vindt de comp de bookmarks.htm niet terug.
ik kan via die weg ook geen favo importeren vanuit bv mozilla.
Help, Help... Wat nu.
Nu weet ik het ook niet meer.
Mijn zoon werkt ook op deze comp, en heeft misschien iets verkeerd uitgehaald.
Ik heb een virusscanner lopen, en heb xp ser 2
Via regedit kon ik vaststellen dat de map waar de favorieten in moeten juist ingesteld staat.
In documents and settings vind ik de map favorieten niet meer terug. Ik heb een backup , maar als ik die wil slepen of kopieren naar de doc and set. map dan geeft de comp. aan dat er al een map is met de naam favorieten.
In de map doc and set...staan alle bestanden weergegeven ook de verborgen, en toch staat de favo. map er niet bij.
Ik probeerde reeds een andere map op te geven in regedit...maar dit lukt ook niet.
Ik herinstalleerde IE7 al.
Via bestand importeren enz. vindt de comp de bookmarks.htm niet terug.
ik kan via die weg ook geen favo importeren vanuit bv mozilla.
Help, Help... Wat nu.

Nu weet ik het ook niet meer.
Mijn zoon werkt ook op deze comp, en heeft misschien iets verkeerd uitgehaald.
Ik heb een virusscanner lopen, en heb xp ser 2