Moederbord drivers vista voor asus T2-R

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi !

Bij Intel heb je niets te zoeken, volgens je eerste post heb je een ATI RS 300 chipset !

Vandaar mijn vorige post !

En je hebt dus inderdaad een merk (OEM) PC !

Dus kun je hier: http://support.acer-euro.com/drivers/ op je product (kijk op de sticker voor het exacte type van je PC !) zoeken, dus niet op je MOBO.

Succes,

Harry.

Maar ik heb nks van acer in de pc zitten.:confused:

Het is een Asus barebone, waar je deze drivers voor zou kunnen proberen, wel eerst de southbridgedriver installeren, en na een reboot de andere.

Overigens kun je hier kijken welke drivers er voor XP zijn, en daar die van Vista voor zoeken.

Het is een Asus barebone, waar je deze drivers voor zou kunnen proberen, wel eerst de southbridgedriver installeren, en na een reboot de andere.

Overigens kun je hier kijken welke drivers er voor XP zijn, en daar die van Vista voor zoeken.

ik heb de drivers die u aangaf in de link ook al eens een keer geprobeerd maar helaas er gebeurd helemaa niks het veranderd niet
voorheen met de oude bios stond er bij het opstarten ook het teken van ATI nu na de bios upgrade staat die er niet meer bij.

zo ook de piepjes bij het opstarten eerst waren het er 3 nu nog 1
voordat ik vista erop zette heeft er een programma van microsoft gedraaid die controleerde of de pc geschikt was om vista erop te zetten en dat was zo er was wel een advies om de bios up te daten omdat die erg oud was efr is maar 1 bios update voor t2-r te krijgen dus....:(

nog een paar keer proberen want ik begin het aardig zat te worden

ik heb de pc opnieuw opgestart en krijg de melding dat de host rundll32 niet meer werkt ook windows verkenner doet het niet meer
AAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH wordt gek

Laatst bewerkt:
Hoi !

Sorry voor de fout in m'n vorige post,moest natuurlijk ASUS zijn !

Maar ik was hier zelf met een ACER bezig, vandaar....

Had je nu wel of niet een BIOS-flash gedaan ?

Want nu wordt net verhaal opeens anders....

Greetz,

Harry.

Hoi !

Sorry voor de fout in m'n vorige post,moest natuurlijk ASUS zijn !

Maar ik was hier zelf met een ACER bezig, vandaar....

Had je nu wel of niet een BIOS-flash gedaan ?

Want nu wordt net verhaal opeens anders....

Greetz,

Harry.

ik heb een flash gedaan ja met het programma van asus zelf die zoekt dan naar de update en flasht hem auto hoef je verder niks aan te doen

Hoi !

Zie de laatste post van @L.P.: EERST de southbridge drivers laden !

Tweede link in zijn post !

Greetz,

Harry.

Hoi !

Zie de laatste post van @L.P.: EERST de southbridge drivers laden !

Tweede link in zijn post !

Greetz,

Harry.

southbridge drivers heb ik geinstalleerd en opnieuw de pc opgestart er is niks veranderd zo lijkt het daarna heb ik die catalyst er opgezet en opnieuw opgestrt ook daarna geen verandering..

alleen maar foutmeldingen nu de run32dll doet moeilijk en windows verkenner werkt ook niet meer

Ik heb je twee topic's even samengevoegd, je was nog steeds met hetzelfde bezig.

Heel internet voor je afgestruint, en niets schijnt te werken, alleen de Vista drivers van Vista zelf.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan