krakend/geen geluid

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arnold1965

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 mei 2007
Ik heb een probleem die ik zelf niet kan oplossen. (ben ook wel behoorlijke leek!)

Mijn geluid geeft een krakend geluid, niet zo maar beetje kraken. Je hoort alleen maar gekraak. En dan doet ie het soms helemaal niet.

Een virus zal het wel niet zijn, er zit net een nieuwe harde schijf in.

Weet iemand wat ik hier aan kan doen???

Arnold

Krakend geluid zal waarschijnlijk aan je speakers liggen, of je geluidskaart. Als je alleen maar gekraak hoort, zou ik die even na laten kijken. Je kunt ook een ander geluidskaartje/speakerset van iemand lenen die wel naar behoren werken en die bij jou erin zetten.

Als je wel geluid hoort met enorm veel gekraak moet je je volumekanalen wat lager zetten bij de volumeregeling op de computer.

Krakend geluid zal waarschijnlijk aan je speakers liggen, of je geluidskaart. Als je alleen maar gekraak hoort, zou ik die even na laten kijken. Je kunt ook een ander geluidskaartje/speakerset van iemand lenen die wel naar behoren werken en die bij jou erin zetten.

Als je wel geluid hoort met enorm veel gekraak moet je je volumekanalen wat lager zetten bij de volumeregeling op de computer.

Dan zal het wel aan mijn geluidskaart liggen. Ik heb al andere boxjes geprobeerd en het volume is ook oké.

Bedankt voor je reactie.

Arnold

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan