drivers serial->usb adapter

Status
Niet open voor verdere reacties.

erbicom

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 okt 2000
Al lang gezocht op internet, maar nog steeds niet gevonden. Zelfs niet bij HP support!
De drivers voor deze serial to usb adapter voor XP.
Wie is er nog beter in zoeken dan ik :) Of, wie heeft de driver op cd/pc staan?

moet je niet een driver zoeken voor het apparaaat dat je erop aan sluit ipv de kabel?
Ik weet niet hoor ik kan er mist zitten maar het lijkt mij juist logisch dat je de driver zoekt voor het apparaat dat je gaat aansluiten ermee.
Zeg maar als ik er helemaal naast zit.

Groetjes
Maikel

Euhh.... okee dan, je zit er helemaal naast :D :D
Geintje hoor. Bij het insteken in de usb-poort wordt gelijk gevraagd naar een driver (cd).
Ik zie op internet ook dat het produkt geleverd wordt met driver cd voor o.a. XP.
Bij Hardwarebeheer staat dan ook, "Onbekend apparaat".
De zoektocht gaat verder....

Bij het insteken in de usb-poort wordt gelijk gevraagd naar een driver (cd).
Ik zie op internet ook dat het produkt geleverd wordt met driver cd voor o.a. XP.
Bij Hardwarebeheer staat dan ook, "Onbekend apparaat".
De zoektocht gaat verder....

hhmmm, gebeurd dit ook allemaal als er serial apparaat aan hangt??
Het lijkt mij gewoon een verloopstekkertje

Het maakt inderdaad niks uit of er nu een serieel apparaat aan hangt of niet (dat wordt ook niet gedetecteerd).

Mijn link komt inderdaad uit bij Cablemax, maar op die van mij staat echt HP. Ik kon geen afbeelding bij HP zelf vinden, maar de adapter van Cablemax is uiterlijk exact hetzelfde. Waarschijnlijk wordt dat ding door meerdere fabrikanten onder licentie gemaakt ofzo. Maar ook bij Cablemax staan dus geen drivers op de site.

Helaas werken deze drivers niet, het is toch een ander model adapter.
Ik heb wel al plaatjes gezien van eenzelfde model adapter van 1 of ander Taiwanees merk. Ik ga kijken of ik daar een typenummer van kan achterhalen en proberen of ik daar de drivers van kan vinden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan