Usb-stick werkt niet meer, ik zoek de drivers

Status
Niet open voor verdere reacties.

glijbas

Gebruiker
Lid geworden
25 nov 2006
Hola!

Tsjah ik zat op school en toen trok iemand me usb-stick er uit..
en meteener weer in en er weer uit dat een paar keer..
hij is niet kapot maar alles is er gewoon vanaf dus ook de drivers,
weet toevallig iemand waar ik drivers kan vinden? tis voor een phillips.

alvast bedankt mensen!!!

Laatst bewerkt:
Hola!

Tsjah ik zat op school en toen trok iemand me usb-stick er uit..
en meteener weer in en er weer uit dat een paar keer..
hij is niet kapot maar alles is er gewoon vanaf dus ook de drivers,
weet toevallig iemand waar ik drivers kan vinden? tis voor een phillips.

alvast bedankt mensen!!!

Welke Windows, en de drivers staan toch niet op de stick? of vergis ik me nou....:confused:

Ik weet niet precies hoe die dingen heten maar er staat ook een soort driver op de stick zodat de computer hem kan zien. wat dus nu bij geen enkel systeem het geval is.

ah... maar wat voor windows heb je?

als alles er al af is? formatteer je stick dan eens? Want volgens mij heb je bij XP geen drivers nodig. Wel bij windows98

Tsjah, kijk... mijn systeem ziet de stick niet :P
kan ik m ook niet formateren

tsjah, dus er moeten drivers of iets dergelijks zijn voor mijn stick. dat de pc het weer zien.

ofzoietsdergelijks

als alles er al af is? formatteer je stick dan eens? Want volgens mij heb je bij XP geen drivers nodig. Wel bij windows98

Inderdaad, vanaf XP SP1 wordt USB 2.0 ondersteund, en wordt een geheugenstick of het geheugen van een mp3 speler gewoon gezien.

Je hebt wel software van sommige merken, maar dat is alleen om ze te formateren in een bepaald bestandssysteem, wat ook in schijfbeheer kan, dus kijk daar even en ook in apparaatbeheer.

Hij word op geen enkele manier gezien, het ligt aan me usb stick. en ik moet dus iets doen waardoor mijn usb stick weer herkenbaar word op elk systeem wat hij dus nu niet is...

Als het niet met dit tooltje het niet lukt, die persoon aansprakelijk stellen, iedereen is verzekerd, alleen niet bij moedwil, maar laat die persoon het maar betalen.

oke! naja hartstikke bedankt. het heeft alleen niet geholpen maareh, in iedergeval bedankt:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan