cache legen

Status
Niet open voor verdere reacties.

djoeke

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
2 jun 2001
hoi

ik heb een bug in mijn cache zitten van mijn pc hoe kan ik die zogenoemde cache legen of op schonen

alvast bedankt

De cache ven Iexplorer, 2e level cache van de processor, de systemcach, het virtuele geheugen, waarvan de pagefile een onderdeel is, de cache van een programma, etc, etc.

De cache ven Iexplorer, 2e level cache van de processor, de systemcach, het virtuele geheugen, waarvan de pagefile een onderdeel is, de cache van een programma, etc, etc.

oke maar kan ik dit dan ook opschonen en zo ja hoe dan

hij noemt er hierboven een paar op. vertel ons eens waaneer die melding komt. dan kunnen we meer zeggen.

hij noemt er hierboven een paar op. vertel ons eens waaneer die melding komt. dan kunnen we meer zeggen.

zo snel als ik newsleecher op start krijg ik de melding. heb newsleecher ook al verwijder en op nieuw geinstaleerd maar dat helpt niet

Zet eerst het wisselbestand op 0, reboot en maak er eentje met een vaste waarde, bij 512mb intern geheugen is 500mb voldoende, hoe meer intern geheugen, hoe kleiner het wisselbestand kan zijn, hier zie je waar je dat kunt doen.

Deze sleutel in het register aanpassen of maken, met de REG_DWORD waarde op 0,

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management\\DisablePagingExecutive

Download Ccleaner, stel hem goed in, en maak de boel schoon.

Zet eerst het wisselbestand op 0, reboot en maak er eentje met een vaste waarde, bij 512mb intern geheugen is 500mb voldoende, hoe meer intern geheugen, hoe kleiner het wisselbestand kan zijn, hier zie je waar je dat kunt doen.

Deze sleutel in het register aanpassen of maken, met de REG_DWORD waarde op 0,

HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Session Manager\Memory Management\\DisablePagingExecutive

Download Ccleaner, stel hem goed in, en maak de boel schoon.

mooi ga ik doen en weer bedankt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan