Software verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Romiam39

Gebruiker
Lid geworden
9 sep 2004
Ik heb via de normale weg (configuratiescherm en software) een programma verwijderd. Later heb ik omdat ik foutmelding heb gekregen een systeemherstel gedaan. Nu staat dat programma met fouten er weer op maar nu wil ik alsnog via configuratiescherm en software het weghalen maar nu krijg ik de melding van windowsinstaller patchbestand kan niet worden gevonden.
Wat moet ik nu doen??

De registersleutel verwijderen. Om welke software gaat het? Dan leg ik het uit.

OK, ga naar de registereditor:
XP of ouder = Start > Uitvoeren > regedit > enter
Vista = Starten > regedit > enter.

Open HKEY_LOCAL_MACHINE

Open SOFTWARE.

Verwijder McAfee.

Verwijder McAfee.com.

Minimaliseer alles.

Open HKEY_CURRENT_USER.

Open SOFTWARE.

Verwijder McAfee.

Minimaliseer alles.

Sluit de editor.

Herstart Windows.

LET OP: ALLES OP EIGEN RISICO, REGISTER-GEROMMEL IS ALTIJD LINK!

OK, ga naar de registereditor:
XP of ouder = Start > Uitvoeren > regedit > enter
Vista = Starten > regedit > enter.

Open HKEY_LOCAL_MACHINE

Open SOFTWARE.

Verwijder McAfee.

Verwijder McAfee.com.

Minimaliseer alles.

Open HKEY_CURRENT_USER.

Open SOFTWARE.

Verwijder McAfee.

Minimaliseer alles.

Sluit de editor.

Herstart Windows.

LET OP: ALLES OP EIGEN RISICO, REGISTER-GEROMMEL IS ALTIJD LINK!

Hoiii heb dit gedaan maar helaas krijg dat programma in configuratiescherm en software niet weg. Krijg de melding van 'kan dit patchbestand niet openen. Controleer dat het patchbestand bestaat en dat u er toegang tot heeft of neem kontakt op met de fabrikant van de toepassing om er zeker van te zijn dat dit een geldig Windows Installer-patchpakket is"

En wat nu??

Heb je het ook wel weggehaald uit de Program Files?
Na zo'n systeemherstel staat hij daar meestal ook weer.
Verder heb ik ook een programma in config.scherm, dat allang weg had moeten wezen maar ik heb maar geleerd er mee te leven. (Echt alles geprobeerd).

NB: Het is ook mogelijk om dit progje weer opnieuw te installeren en dan op de juiste wijze te verwijderen.
Als het tenminste een trial-versie van McAfee was.

Laatst bewerkt:
Heb je het ook wel weggehaald uit de Program Files?
Na zo'n systeemherstel staat hij daar meestal ook weer.
Verder heb ik ook een programma in config.scherm, dat allang weg had moeten wezen maar ik heb maar geleerd er mee te leven. (Echt alles geprobeerd).

NB: Het is ook mogelijk om dit progje weer opnieuw te installeren en dan op de juiste wijze te verwijderen.
Als het tenminste een trial-versie van McAfee was.

Hoiiii,

Probleem is opgelost, heb een tijdje zitten te 'googlen' en kwam ergens op een site van windows en een tip van iemand die mij vertelde dat ik het programma windows install clean-up moest gaan downloaden en gebruiken. En zie daar nu heeft het programma verwijderd.
Dank iedereen voor de tips.

Hoiiii,

Probleem is opgelost, heb een tijdje zitten te 'googlen' en kwam ergens op een site van windows en een tip van iemand die mij vertelde dat ik het programma windows install clean-up moest gaan downloaden en gebruiken. En zie daar nu heeft het programma verwijderd.
Dank iedereen voor de tips.

Bedankt voor de tip. ik heb het gedownload en meteen succesvol kunnen toepassen.:thumb:

Sorry voor mijn late reactie.
Graag gedaan een fijn dat het is opgelost.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan