beter zichtbaar bij google

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bij google draait het om aantal links. zorg dus dat er veel site's zijn met links naar jou site, en je komt vanzelf hoger.

Bij google gaat het niet om het aantal links.....
Er komt een script van google kijken of: je links allemaal werken, veel info dat soort dingen!

Je site ziet er netjes uit!:thumb:
Ik bedoel dat als je op een link klikt dat hij het doet dat de link wel goed linkt en niet naar niks!
En veel informatie op je site scoort erg hoog:thumb:

Robin

tip: je site meerdere keren achter elkaar aanmelden dan word ie sneller beordeelt en komt ie een beetje hoger!

oke bedankt!!! Fijn om te weten dat de informatie op me site hoog scoort!!! Maar hoe kan je dat eigenlijk weten?:shocked:

Nou ik ben toch een bezoeker en bezoekers moeten het beordelen!
en ik vind je site goed!
Niet dat parkieten mijn intresse is

De belangrijkste factor voor google, is het aantal mensen dat náár je website linken.

Ook wat ik zei!

:confused:

In de eerste plaats hoeveel jij gelinkt wordt. Google plaatst sites die veel gelinkt worden hoger in rankings. Meta-tags worden niet meer gebruikt.
De Google crawler komt wel op je website, en afhankelijk van de structuur van je website kunnen er meer of minder diepere resultaten op Google verschijnen.

Banners zijn niet heel erg effectief, het helpt meer als mensen naar je site linken met gebruik van trefwoorden die op jouw site terugkomen in de context. Dat klinkt gelijk een beetje ingewikkeld, maar het gaat er om dat Google jouw site in verband kan brengen met bepaalde woorden door op ándere sites te kijken hoe er naar jouw site gelinkt wordt. Neem deze tekst bijvoorbeeld:

"Ik hou erg veel van parkieten en heb ze ooit zelf gekweekt, maar opeens kregen ze de allemaal Franse Rui en was het in één keer voorbij. Had ik ze maar kunnen genezen!"

Google ziet de link naar je site en gaat kijken in welk verband die link is geplaatst. Het ziet dan trefwoorden als "parkieten", "gekweekt", "genezen" en natuurlijk "Franse Rui". Deze woorden komen vervolgens ook weer terug op je site, dus weet Google waar jouw site (en dan specifiek het gelinkte artikel) ongeveer over gaat. Die informatie wordt dan weer gebruikt wanneer iemand bijvoorbeeld naar "parkieten met Franse Rui genezen" zoekt.

Uiteindelijk gaat het er dus om dat mensen echt geïnteresseerd raken in je site en er uit zichzelf naar gaan verwijzen. Om dat te bereiken is het allerbelangrijkste om gewoon een site te maken die veel relevante inhoud heeft die anderen interessant vinden.

Kijk trouwens ook eens op Google voor webmasters, daar staan veel artikelen over dit soort zaken.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan