Service pack 2 verwijderd & Pc blijft hangen na welkom scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.

RicoCaliente

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
:shocked: Ik heb SP 2 xp verwijderd & direct mijn pc overnieuw opgestart (automatisch)
Nu als ik mijn pc opstart blijft die hangen i kzie alleen mijn achtergrond voor de rest NIX.
Na enkele minuten zie ik soms een ladertje komen naast mijn wijzer,, maar dat is het.
Ctrl+alt+del doet het wel nog enzo..maar hij start niet door?

Gr...Helpmij fast :confused:

....

:shocked: Ik heb SP 2 xp verwijderd & direct mijn pc overnieuw opgestart (automatisch)
Nu als ik mijn pc opstart blijft die hangen i kzie alleen mijn achtergrond voor de rest NIX.
Na enkele minuten zie ik soms een ladertje komen naast mijn wijzer,, maar dat is het.
Ctrl+alt+del doet het wel nog enzo..maar hij start niet door?

Gr...Helpmij fast :confused:

waarom zou je service pack willen verwijderen? opstarten in veilige modus (bij opstarten op f8 of f1 drukken) en dan proberen om systeemherstel te doen ofzo.

groeten....

waarom zou je service pack willen verwijderen? opstarten in veilige modus (bij opstarten op f8 of f1 drukken) en dan proberen om systeemherstel te doen ofzo.

groeten....

uhm,,ik heb veilige modus gedaan maar i kkom niet verder dan een zwart scherm ,, & de laatse werkende optie doet het ook al niet..

Ik heb sp2 verwijderd omdat mijn pc SUPER sloom ging en ik wilde eventjes die eraf gooien maarja :confused: help? ''Ik kom dus niet in windows met start-> enzow'' :(

Je had beter op virussen/spyware gescant ipv sp2 te verwijderen. Ik weet uit ervaring dat een service pack verwijderen zo goed als altijd problemen geeft. Als systeemherstel niet werkt, zul je xp moeten herinstalleren.

Je had beter op virussen/spyware gescant ipv sp2 te verwijderen. Ik weet uit ervaring dat een service pack verwijderen zo goed als altijd problemen geeft. Als systeemherstel niet werkt, zul je xp moeten herinstalleren.

of je kan proberen met de windows cd te gaan repareren. maar je had idd eerst kunnen scannen voor virussen of iets anders.

groeten

of je kan proberen met de windows cd te gaan repareren. maar je had idd eerst kunnen scannen voor virussen of iets anders.

groeten

Heb ik gedaan Norton anti virus 2007 ,, full scan + hitman over laten lopen (Y) alles verwijderd,, maarja ..ik ga zoeken voor de windows xp CD...ik w8 op mijn broer

Kan nog andes iets helpen please!!!????:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

Heb ik gedaan Norton anti virus 2007 ,, full scan + hitman over laten lopen (Y) alles verwijderd,, maarja ..ik ga zoeken voor de windows xp CD...ik w8 op mijn broer

Kan nog andes iets helpen please!!!????:confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused: :confused:

ik weet verder geen oplossing, dan wachten op je cd. maar heb je zelf geen cd, of is je windows zeg maar van de vrachtwagen afgevallen :p

ik denk dat het repareren wel lukt.

zo niet, dan zul je windows opnieuw moeten instaleren.

greetz,:thumb:

ik weet verder geen oplossing, dan wachten op je cd. maar heb je zelf geen cd, of is je windows zeg maar van de vrachtwagen afgevallen :p

ik denk dat het repareren wel lukt.

zo niet, dan zul je windows opnieuw moeten instaleren.

greetz,:thumb:

muahahah ,, ''geen comentaar'':p

Afwachten dus maar ;)

:confused:

ik kom dus niet in windows,, geen startbalk geen deze computer helemaal nix :confused:

ik kom dus niet in windows,, geen startbalk geen deze computer helemaal nix :confused:

hij bedoeld voordat je had verwijdert... toen ging je pc wel sloom, maar kon je misschien wel checken voor virussen enz... al die **** :P

latertje....

hij bedoeld voordat je had verwijdert... toen ging je pc wel sloom, maar kon je misschien wel checken voor virussen enz... al die **** :P

latertje....

als ik wist dat dit ging gebeuren deed ik dat wel ja??:confused: :p duh
btw ik had al gescand met norton 2007 en hitman pro

:eek: holy ***** wat mis ik mn pc :(
:shocked: i need xp cd :shocked:

moet je maar een echte windows xp versie kopen (of ritselen :P)

en ff een heel pietepeuterig advies, verwijder nooit meer service pack 2!!!! en je kan het juist beter weer installeren omdat windows service pack er niet voor niets is bijgekomen he. BEVEILIGING voor uhm virussen, draadloos netwerk enzo. je pc kan niet zonder (haast) en daarom (not nerd gesproken)is tii ziek :P

moet je maar een echte windows xp versie kopen (of ritselen :P)

en ff een heel pietepeuterig advies, verwijder nooit meer service pack 2!!!! en je kan het juist beter weer installeren omdat windows service pack er niet voor niets is bijgekomen he. BEVEILIGING voor uhm virussen, draadloos netwerk enzo. je pc kan niet zonder (haast) en daarom (not nerd gesproken)is tii ziek :P

Dude ik heb de windows xp cd wat nu??..stap voor stap ?,, ik heb hem in de cdrom gedaan & wat nu :D :shocked: :shocked: :shocked:

Dude ik heb de windows xp cd wat nu??..stap voor stap ?,, ik heb hem in de cdrom gedaan & wat nu :D :shocked: :shocked: :shocked:

yoow dude (where's my car?)

Opstarten van de XP-CD, kiezen voor R(epair), kiezen voor 1 (meestal), je admin. ww. intrommelen, (heb je dat niet, dan: enter) en de juiste commando's intypen.

http://support.microsoft.com/kb/314058

Succes,

jordy

Laatst bewerkt:

.ok ;) mijn pc is te ziek...:confused: hij start gwn verder op en hangt weer vast !!:shocked:

met de cd erin??????:eek:

okay, misschien moet je em dan via de bios via de cd laten starten... weet je hoe dat moet? ik pas hem zo wel aan met de oplossing als je het niet weet.

fixmbr, is ook een commando...

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan