Service pack 2 verwijderd & Pc blijft hangen na welkom scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
met de cd erin??????:eek:

okay, misschien moet je em dan via de bios via de cd laten starten... weet je hoe dat moet? ik pas hem zo wel aan met de oplossing als je het niet weet.

Jah den kwel dat t me lukt .. uhmm,, kga weer us naar boven testen :eek:

:shocked: wish me luck dude :shocked:

yepyep zal strax mee rlate hore :confused: ;)

een wijziging aanbrengen in het BIOS (per moederbord verschillend, maar meestal bereikbaar met de DEL-toets tijdens het opstarten van de computer), in het gedeelte waar het bootproces is vastgelegd. Zoek naar een term als bootorder, bootsequence of iets dergelijks. Wijzig hier de volgorde van de opstartbare media zodat de CD eerder opstart dan de harde schijf...

mocht je het nodig hebben.

een wijziging aanbrengen in het BIOS (per moederbord verschillend, maar meestal bereikbaar met de DEL-toets tijdens het opstarten van de computer), in het gedeelte waar het bootproces is vastgelegd. Zoek naar een term als bootorder, bootsequence of iets dergelijks. Wijzig hier de volgorde van de opstartbare media zodat de CD eerder opstart dan de harde schijf...

mocht je het nodig hebben.

Ok bios gelukt
Ik moet nu iets intikken met C:> ik heb systeem repareren gedaan ofsoiets ..uhm, wat kan ik nu doen ?..:confused:

Die site wat je me had gepaast staat alleen C:> Windows en dan inloggen met je gebruikers naam :confused:

Laatst bewerkt:
Hallo !

Ik wil jullie gezellig onderonsje niet storen, maar:

In de reparatieconsole zijn heel veel commando's mogelijk, en er lukraak een paar tegenaan gooien op een onduidelijk probleem zal het zeker niet oplossen !

Dit is alleen geschikt voor geoefende gebruikers; op deze manier richt je alleen meer ellende aan.

Greetz,

Harry.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan