Ipod Nano 2 GB

Status
Niet open voor verdere reacties.

heerenveen

Gebruiker
Lid geworden
8 feb 2007
Hallo,

Ik heb een ipod Nano 2GB en nou heb ik die een poosje niet gebruikt en nou wou ik die weer eens gaan gebruiken en toen vroeg itunes of ik hem wou updaten dus ik dat gedaan maar dat is denk ik mis gegaan want me hele ipod is in de war...

Hij zegt dit ...: Use I tunes to restore

En als ik dan klik in ITunes op Herstellen dan geeft hij naar enkele seconden een fout..

Hij zegt dit: De Ipod kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1418)

Weet iemand wat ik hier aan kan doen ?

MVG Heerenveen

Heb je misschien al een oplossing gevonden? Ik heb hetzelfde!!

Hallo,

Ik heb een ipod Nano 2GB en nou heb ik die een poosje niet gebruikt en nou wou ik die weer eens gaan gebruiken en toen vroeg itunes of ik hem wou updaten dus ik dat gedaan maar dat is denk ik mis gegaan want me hele ipod is in de war...

Hij zegt dit ...: Use I tunes to restore

En als ik dan klik in ITunes op Herstellen dan geeft hij naar enkele seconden een fout..

Hij zegt dit: De Ipod kan niet worden hersteld. Er heeft zich een onbekende fout voorgedaan (1418)

Weet iemand wat ik hier aan kan doen ?

MVG Heerenveen

Heb je misschien al een oplossing gevonden? Ik heb hetzelfde!!

Jah...

Naar deze computer gaan daar zie je je ipod schijf staan die formateer je..
dan ga je naar start - alle progamma''s en dna heeft hij een progamma-tje geinstalleerd iets van ipod update die open je en daar kijk je of de update UP TO DATE is..

en dan ga je naar i-tunes..en dan druk je op herstellen...

zo is het bij mij gelukt..ik kan de naam nu niet zeggen van dat progamma want ik ben op het werk..

Ik hoor wel of het gelukt is..:)

MVG Heerenveen

Ben wel benieuwt hoe dat prorammaatje heet, want mijn dochter heeft hetzelfde probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan