Problemen Newsleecher

Status
Niet open voor verdere reacties.

burgt190

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 dec 2006
Hallo ik heb problemen met Newsleecher.
Ik krijg steed maar een gedeelte binnen en spingt dan over naar volgende gedeelte en zo verder. Wat is het probleem?

staat die post nog wel in zijn geheel op de de server van je ISP???

Met welke provider download je?
Hoe oud zijn de bestanden die je probeert te downloaden?

Ik denk dus dat Newsleecher je probleem niet is, maar waarschijnlijk heeft je provider een slechte retentie, of de compleetheid is waardeloos.

Probeer eens iets te downloaden wat er nog maar net op staat.

Blijf je het probleem houden dat je alles zeer incompleet binnen krijgt, kan je eens een payserver overwegen.

Een abbo bij Eweka kost je €7,50 per maand. Voordeel bij Eweka is dat je met 8 lijntjes mag downloaden, die je kan verdelen over 2 IP adressen. Dus zoek iemand op die ook download uit Usenet, en deel de kosten. Dan ben je voor €3,75 per maand het mannetje.
De kompleetheid bij Eweka is bijna 100%, retentie 120 dagen.

Is dit vernieuwd dan, dacht dat je maar 4 connecties kon maken?

Dit is idd veranderd. Ook hebben ze de retentie verhoogd naar 120 dagen. Dit kost wel tijd natuurlijk. Ik kan nu bestanden downloaden die pakweg 95 dagen op de server staan. Dus over een maand is de retentie opgelopen naar 120 dagen.

Ik deel mijn abbo met een vriend van me. Dus voor €3,75 download ik met 4 lijntjes en 8000kb/s uit de nieuwsgroepen.
:p :p

Dus voor die paar Euro, wil ik niet de ellende hebben van extra par bestanden, en het constant moeten volgen van de poster.
Ook voor het uploaden krijg je een aparte account. upload.eweka.nl
Dus downloaden met 4 connectie's en tegelijkertijd uploaden met 4 connectie's
In mijn ogen heeft Eweka het op dit moment goed voor elkaar.

Laatst bewerkt:
Van die retentie verhoging wist ik, kennelijk heb ik niet alles goed gelezen, dat ook de connecties verhoogd waren.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan