Kaspersky, kan geen games meer spelen.

• Onderwerp starter Onderwerp starter SPY
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

SPY

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 sep 2004
heb net de trial version van kaspersky geinstalleert, en wil volgende week m aanschaffen.
maar nu merk ik dat sommige pc games opeens niet meer werken, (ze starten gewoon niet meer, niets gebeurt, even zandlopertje,d an niks.) en die games werkten eerst wel. andere games doen t weer gewoon wel, (zoals Stalker, Hitman blood money), maar Boilingpoint, Driver3 en Vietcong2 doen t niet meer.

kan iemand me hier alsjeblieft mee helpen, want ik ben een gamer en wanneer Kaspersky sommige games onmogelijk maakt te spelen dan zal ik toch van aanschaf moeten afzien, en bij Norton moeten blijven.
ondanks dat Kaspersky asl beste uit de bus komt door consumentenbond.

leon

heb net de trial version van kaspersky geinstalleert, en wil volgende week m aanschaffen.
maar nu merk ik dat sommige pc games opeens niet meer werken, (ze starten gewoon niet meer, niets gebeurt, even zandlopertje,d an niks.) en die games werkten eerst wel. andere games doen t weer gewoon wel, (zoals Stalker, Hitman blood money), maar Boilingpoint, Driver3 en Vietcong2 doen t niet meer.

kan iemand me hier alsjeblieft mee helpen, want ik ben een gamer en wanneer Kaspersky sommige games onmogelijk maakt te spelen dan zal ik toch van aanschaf moeten afzien, en bij Norton moeten blijven.
ondanks dat Kaspersky asl beste uit de bus komt door consumentenbond.

leon

???????????? Kaspersky® Internet Security Kaspersky® Anti-Virus

Waarschijnijk heb je die problemen met het draaien met hitmanpro.

Als bovenstaande opmerkingen niet kloppen,

Voeg de spellen toe aan de vertrouwde zone via, Instellingen->Bescherming->Vertrouwde zone->Vertrouwde programma's.

Of kijk hier even naar

Laatst bewerkt:
heel erg bedankt allemaal voor deze mogelijke oplossingen. ik zal het proberen.
de games zijn crack/torrent of wat dan ook, het zijn normaal gekochte spelen.
ik heb wel over Boilingpoint orad to hell een patch gegooid, en Driver3 ook, misschien dat dat het probleem veroorzaakt. Driver3 zou ik misschien nog zonder kunnen spelen, maar Boilingpoint heeft echt die 3 patches nodig, game zat vol bugs tijden toenmalige release.

zal laten weten of ik t op kan lossen,...of niet.

bedankt,

leon

nee, niets heeft geholpen, heb veelvuldig t net doorzocht en t schijnt dat vele games onder Kasparsky didt probleem hebben. Kasparsky moet daar nog maar eens goed naar kijken.

voor mij was het voldoende reden, dat ondanks dat dit een beter progamma is toch maar te hebben gekozen voor Norton.

leon

Anti virus

De comsumentebond zegt niet alles schaf nod32 aan en je probleem is opgelost
Want zulke virus scanners als kaspersky zorgen meestal voor gedoe

Laatst bewerkt:
nee, niets heeft geholpen, heb veelvuldig t net doorzocht en t schijnt dat vele games onder Kasparsky didt probleem hebben. Kasparsky moet daar nog maar eens goed naar kijken.

voor mij was het voldoende reden, dat ondanks dat dit een beter progamma is toch maar te hebben gekozen voor Norton.

leon

Eigenlijk best wel jammer dat je mijn vraag niet hebt beantwoord
Om welk programma gaat het eigenlijk ??????

Kaspersky® Internet Security of Kaspersky® Anti-Virus

De comsumentebond zegt niet alles schaf nod32 aan en je probleem is opgelost
Want zulke virus scanners als kapersky zorgen meestal voor gedoe
Wat heeft de vraagsteler hier aan? Kaspersky is een goede beveiliging, maar kennelijk is er met een instelling iets niet goed. Waarom een betaalde beveiling weg doen om weer te betalen voor een andere.:confused: :rolleyes:

PS NOD32 en Kaspersky zijn beide goede beveiligings programma's.

Laatst bewerkt:
Wat heeft de vraagsteler hier aan? Kaspersky is een goede beveiliging, maar kennelijk is er met een instelling iets niet goed. Waarom een betaalde beveiling weg doen om weer te betalen voor een andere.:confused: :rolleyes:

PS NOD32 en Kaspersky zijn beide goede beveiligings programma's.

Ook dit is weer vaag, Kaspersky is inderdaad een goede software leverancier.
Maar als je over Kaspersky spreekt, welk programma bedoel je dan ??? Ze maken er velen !!

Ook dit is weer vaag, Kaspersky is inderdaad een goede software leverancier.
Maar als je over Kaspersky spreekt, welk programma bedoel je dan ??? Ze maken er velen !!

Voor thuisgebruik heb je KIS en KAV, KIS is het zelfde als KAV alleen uitgebreid met firewall, anti-spam, privacy control.

Maar hij heeft zijn beslissing al genomen dus................

Laatst bewerkt:
goh, wat een hoop reacties!
sorry Loonytones, that i je vraag niet had beantwoord, vergeten.
het gaat inderdaad om Kaspersky® Anti-Virus, en dan de beta versie, wel te verstaan.
persoonlijk heb ik nog nooit gehoord van PS NOD32, het was inderdaad niet door de consumentenbond getest, zover als ik weet, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is.
ik gebruik tegenwoordig mn oude en nieuwe pc naast elkaar. gebruik mn nieuwe puur voor gaming (zelden tot nooit multi player (on line), eigenlijk alleen single player). dus heb ik haast geen internet verbinding met mn nieuwe pc, en heb dus ook niet een hele goeie anti virus progamma nodig, omdat ik dus ook geen risico volle sites ermee bezoek. dus, Norton doet het erg goed dan, en heb er ook geen problemen mee.

leon

goh, wat een hoop reacties!
sorry Loonytones, that i je vraag niet had beantwoord, vergeten.
het gaat inderdaad om Kaspersky® Anti-Virus, en dan de beta versie, wel te verstaan.
persoonlijk heb ik nog nooit gehoord van PS NOD32, het was inderdaad niet door de consumentenbond getest, zover als ik weet, maar dat wil niet zeggen dat het niet goed is.
ik gebruik tegenwoordig mn oude en nieuwe pc naast elkaar. gebruik mn nieuwe puur voor gaming (zelden tot nooit multi player (on line), eigenlijk alleen single player). dus heb ik haast geen internet verbinding met mn nieuwe pc, en heb dus ook niet een hele goeie anti virus progamma nodig, omdat ik dus ook geen risico volle sites ermee bezoek. dus, Norton doet het erg goed dan, en heb er ook geen problemen mee.

leon

Een beta versie is natuurlijk geen programma voor dagelijks gebruik, en dus moet je niet raar opkijken als zaken niet zo werken als zou moeten.

Of wel, op die manier iets beoordelen is niet slim, maar als je liever Norton gebruikt, mij zegen heb je, maar opzich geen goede keus. :)

nee, dit is geen trail version probleem.
mijn broer heeft dus de volle versie ervan op zijn pc, en dat resulteerde in ongeveer 40% van de games die niet meer konden worden gespeelt. en het ligt niet aan de instellingen, want die hebben we zo gezet dat ze het wel zoudewn moeten doen.

leon

Ik had over beta.
Maar als het probleem inderdaad bij Kaspersky had gelegen,was het naar mijn mening wel op te lossen geweest.
Maar zelf speel ik geen games dus...............heb het probleem niet.:)

nee, mijn broer heeft de gewone gekochte volledige versie van Karparsky, en het is echt niet op te lossen. we zijn er een middag mee bezig geweest. je kan in Kasparsky een optie vinden waarmee je progammas tocxh doorgang kunt geven, ookal wil Kasparsky ze zelf niet toe laten. maar wanneer je dan toegang geeft tot een bepaald spel dan start het toc h niet. geen foutmelding niks, je ziet heel even je muis in het zandlopertje veranderen, om direct daarna weer terug in t pijltje te veranderen. het gekke is dat sommige spelen wel draaien en andere games niet.

vind t dus vervelend, maar het moet aan Kasparsky liggen, we hebben echt alles geprobeert om die games aan de praat te krijgen.

leon

Ik herhaal wat jij melde in post 14
>>het gaat inderdaad om Kaspersky® Anti-Virus, en dan de beta versie, wel te verstaan.<<

Maar het kan zijn dat het een vergissing van jou was.

inderdaad, domme fout van me.
bedoelde dus de free trial version, en mn broer heeft de volle versie.
sorry, my mistake,

leon

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan