Nieuwe PC kopen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gillian

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
31 dec 2000
Ik wil een nieuwe pc kopen en heb deze gezien bij paradigit.

http://www.paradigit.nl/configurato...paradigit_nl=a3fe20a5f656977e233cfbc1e09d55d4

ik wil hem gebruiken voor bewerken van foto`s home videofilms en deze dan op dvd branden.
De Pinnacle kaart heb ik al ook de nodige software.

Daarbij wil ik de games (shooters) die nu in omloop zijn zonder haperingen kunnen spelen
De verkoper prijst hem aan maar begint ook meteen te vertellen dat ik div onderdelen beter kan vervangen door betere.

Dus mijn vraag kan iemand mij raad geven of weet iemand een pc van ongeveer de zelfde prijs die eventueel wel voldoet

Aan het systeem zal het niet liggen, hoewel de videokaart ook niet de beste is.
De videokaart is niet zo snel, las ik op Tweakers.net

als je er ook wilt mee gamen dat zou ik in ieder geval die 7900 kaart nemen ipc de 7300
voor ect goed gamen zul je naar de 8800 moeten gaan

maar ja daar zit weer een groot prijskaartje aanvast
zul je ook wel je voeding moeten aanpassen(500watt)

Je systeem ziet er goed uit alleen de videokaart kan iets beter!
Ik zou een videokaart nemen van 1024 MB!
Want iemand die ik ken heeft zo'n videokaart en flight simulator x draait er niet goed op!
Dus dan kom je met 256 MB echt niet ver!
Daarom 1024!

Want iemand die ik ken heeft zo'n videokaart en flight simulator x draait er niet goed op!
Daarom 1024!

een videokaart van 1024mb???????????

wijs me die eens aan?

alleen de 7950

maar is wel heel overdreven

Laatst bewerkt:
Daarom 1024!

de meeste games gebruiken niet eens meer als 256mb(reccommended)

Gillian, je gaat in een pc van zo'n 700 euro toch geen videokaart van 300 euro plaatsen?

De hele machine is gebouwd volgens het low budget principe. Dan ga je daar toch geen high end videokaart inzetten?

Gillian, je gaat in een pc van zo'n 700 euro toch geen videokaart van 300 euro plaatsen?

De hele machine is gebouwd volgens het low budget principe. Dan ga je daar toch geen high end videokaart inzetten?

heb jij dan een voorstel voor een betaalbare kaart waar ik met de spellen die op dit moment verkocht worden goed uit de voeten kan
ik geef ook liever niet meer uit dan nodig is

mischien dat je een PC weet die niet te veel kost :) en die aan mijn eisen voldoet

Laatst bewerkt:
Ik volg de game markt niet, dus daar doe ik geen uitspraken over. Lijkt mij echter niet zo razend ingwikkeld? Zoek een game uit, type in Google de naam van de game en het woord systeemeisen en je weet exact waar je aan toe bent.

Laatst bewerkt:
SORRRY:confused: :confused: :confused:
Ik was even in de war met RAM!
De videokaart is goed genoeg nu ik hem goed heb bekeken!

Want iemand die ik ken heeft zo'n videokaart en flight simulator x draait er niet goed op!Dus dan kom je met 256 MB echt niet ver!

ik draai de games van het moment op een 64MB kaartje, alles op high, zonder laggen of slecht beeld, draait als een trein

ik draai de games van het moment op een 64MB kaartje, alles op high, zonder laggen of slecht beeld, draait als een trein
Dat kan bij spellen uit 2004 of ouder nog wel, maar als ik naar Battlefield 2 kijk, die vraagt minstens 128MB, en dan draai je pas lekker als alles op Medium staat

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan