Muziekbestanden converteren

• Onderwerp starter Onderwerp starter f_r_e
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

f_r_e

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2007
Hello!!

Ik weet niet of dit de juiste plaats is om mijn post te zetten...

Nu goed, ik heb een probleem: Ik heb een mp3 speler gekocht (een Creative Zen Vision:M) en ik wil mijn muziekbestanden er in importeren (logisch). Nu heb ik vroeger altijd mijn CD's gekopieerd met behulp van iTunes. De bestanden die dan geschreven worden zijn .m4a bestanden. Nu kan mijn nieuw programma, dat muziek op mijn nieuwe mp3 speler moet zetten, deze bestanden niet lezen!
Weet er iemand een oplosiing voor dit immens grote probleem (Ik kan nu welgeteld 20 liedjes op mijn mp3 speler zetten) Een programma om deze bestanden te converteren ofzo?

dank bij voorbaat
Fré

Je kunt CD's beter rippen met Media Player. Eerst in de instellingen bij tabblad Rippen
MP3-formaat selecteren in plaats van WMA. iTunes vind ik altijd minder werken.
Er bestaan gratis convertertjes, bijvoorbeeld FreeConverter.

Is ook een voorbeeld ja! :thumb:
Toch raad ik je aan voortaan met WMP te rippen, dit is dubbel werk.

Is ook een voorbeeld ja! :thumb:
Toch raad ik je aan voortaan met WMP te rippen, dit is dubbel werk.

Helemaal mee eens, alleen die m4a bestanden converteren waarvan je de originele cd's of bestanden niet meer hebt dus, want het converteren levert ook nog wat kwaliteitsverlies op!

hey!

ik gebruikte iTunes uit gewoonte en omdat ik vroeger een iPod had...
Ik vind het wel vreemd dat iTunes andere bestanden schrijft dan de gewone rip programma's
nuja! Ik zal eens uw link proberen!

dank!!
Fré

een gouwe ouwe maar nog steeds veel gebruikte cdripper en nog gratis ook is audiograbber.

Dit is de gratis variant van het programma Switch. (niet de Plus-versie)
Als er een bepaalde beveiliging op de m4a-bestanden staat, kan het programma ze niet omzetten.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan