Welke laptop raden jullie mij aan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mijn ervaring

Hoi,

Zelf heb ik enkele maanden geleden ook getwijfeld bij het kopen van een nieuwe laptop, uiteindelijk is het een vrij onbekend merk (op laptopgebeuren dan toch) MSI geworden,de M673, met een AMD Turion 64X2 TL56 1.8Mhz, 2GB ram, WD 160GB, Nividia 7400 256MB, Gibabit ethernet, enz... met Vista geinstalleerd, heb er wel zelf XP naast gezet omdat dit toch nog altijd beter (en in mijn ogen sneller) is. Hier ben ik zeer tevreden over enkel de batterij, hiermee doe ik 1.5 uur wat ik persoonlijk niet echt heel lang vind, maar voor dit merk normaal is, moet er wel bij zeggen dat het 'maar' een 6-cells is. De prijs was bijna 1200 Euro.
Dus net als de XXODD niet echt bekend maar daarom niet slechter maar wel beterkoop.

Groetjes,
Danny

De specificaties van dat apparaatje klinken niet echt verkeerd!
Ook al is MSI een gigant op het gebied van plankjes, ik denk dat je ze op het gebied van laptops mogelijk tekort doet?

Laatst bewerkt:
Hoi,

Zelf heb ik enkele maanden geleden ook getwijfeld bij het kopen van een nieuwe laptop, uiteindelijk is het een vrij onbekend merk (op laptopgebeuren dan toch) MSI geworden,de M673, ..........
Groetjes,
Danny

En ook die heeft 'maar' een schermresolutie van 1280×800

Het ligt er aan waar je je laptop voor gebruikt.... als het echt voor school is heb je niet zo'n dure nodig. Een XXODD is wel mooi, maar zelf gebruik ik een Dell. :thumb: ze zijn over het algemeen wel duur, behalve als je er eentje in een aanbieding koopt, dan heb je een zeer goede voor een redelijke prijs :cool:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan