favorieten

Status
Niet open voor verdere reacties.

kayhup

Gebruiker
Lid geworden
24 mei 2007
ik heb een webbrowser gemaakt. En wil graag favorieten erin hebben..... Hoe kan ik dat doen. Maar ook dat de gebruiker kan invoeren en kan aanklikken en daar de geselecteerde site gaat...

Alvast bedankt

P.S. ik heb Visual Basic Express Edition 2005

Gewoon op slaan.
In een tekst *.txt bestand ofso en dan in je programma alle bestanden laten wergeven (de inhoud dan) en dat ze alles weer kunnen zien wat de favorieten zijn.
Of je doet het in een listbox

Gewoon op slaan.
In een tekst *.txt bestand ofso en dan in je programma alle bestanden laten wergeven (de inhoud dan) en dat ze alles weer kunnen zien wat de favorieten zijn.
Of je doet het in een listbox

Ja dat wist ik al, maar ik weet niet hoe ik dat moet doen....:( Maar als er een betere manier is wil ik dat wel graag...!!!:D

Laatst bewerkt:
Heb het opgelost ... mail is onderweg!

Ik heb al een paar standaart favo's in mijn adres box (combobox) Kan ik daar niet via een andere textbox iets laten toevoegen en weer verwijderen. En dat als je het programma afsluit dat ie ze opslaat en als je het weer opstart dat ze er nog zijn...

P.S. de code geeft fouten...

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk geeft de code nu geen fouten meer ;)

Jou idee is perfect uitvoerbaar, maar de vraag is: Is dat wel nuttig?
Waarom via een textbox extra urls toevoegen als je dat veel gemakkelijker
kunt doen in designmode? Ik versta niet waar je naar toe wilt.

Btw, dat is wat de code doet die ik daarjuist heb gestuurd

P.S. Ik zal waarschijnlijk favorieten en je laatste vraag omgedraaid hebben ... stuur anders nog eens
jou project (en die 2 geluidsbestandjes ... ben heel erg nieuwsgierig :D), dan weet ik waar dat je nu
ongeveer al zit.

Laatst bewerkt:
Waarschijnlijk geeft de code nu geen fouten meer ;)

Jou idee is perfect uitvoerbaar, maar de vraag is: Is dat wel nuttig?
Waarom via een textbox extra urls toevoegen als je dat veel gemakkelijker
kunt doen in designmode? Ik versta niet waar je naar toe wilt.

Btw, dat is wat de code doet die ik daarjuist heb gestuurd

P.S. Ik zal waarschijnlijk favorieten en je laatste vraag omgedraaid hebben ... stuur anders nog eens
jou project (en die 2 geluidsbestandjes ... ben heel erg nieuwsgierig :D), dan weet ik waar dat je nu
ongeveer al zit.

Hij geeft geen error maar hij wil niet debuggen, omdat hij iets niet kan uitvoeren ofzo...:confused:

Nee hoor, dat heb je niet gedaan. Je hebt de automatische e-mailnotificatie beantwoord en die komt niet uit bij 'WarnedGraph' maar bij de admins en die gooien die mail gewoon weg.

oooooh:o srry... ik hoop dat ik het nu goed heb gestuurd...:rolleyes:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan