HELP WINDOWS xp pro

Status
Niet open voor verdere reacties.

johnnyr

Gebruiker
Lid geworden
5 jun 2007
halo,

Ik heb mijn pc opnieuw geinstalleerd er stond orgineel windows home op die ze vanuit de winkel hadden geinstalleerd de serial code vn windows xp home staat op de zijkant van de pc.

Alleen ik heb alleen windows xp proffesional met illegale cd key liggen en ik wou mijn pc opnieuw installeren dus ik pro eropgezet, en toen hij klaar was met installeren deed het internet het niet toen zeiden ze bij mijn internetprovider dat het lag aan dat ik geen windows service pack 2 update had uitgevoerd, ik die gedownload via een andere pc, installeren en zegt die: omdat ik geen legaale cd key, heb hij die niet kan installeren....

is er hier een oplossing voor want ik word er beetje gek van onderhand...

Johnny

Of windows XP home installeren of windows xp pro kopen. :cool:

ik heb alleen maar windows xp pro op cd niet home

weet je daar dus een oplossing voor?

Maar die is niet legaal. Je hebt alleen een legale code voor windows xp home. Anders moet je bij microsoft proberen een nieuwe cd op te vragen voor xp home als je deze zelf niet meer hebt.

aha i get it maar ik heb overall wel gelezen dat er wel een manier is om alles te omzeilen enzo maar dat mag zeker niet op dit forum?

Tuurlijk zijn er wel manieren, maar dat antwoord zal je op dit forum niet krijgen.

oke kan ik ook je mail niet krijgen misschien?om daar verder te babbelen

Wanneer ze op dit forum het idee hebben dat je iemand helpt met illegale handelingen heb je de kans dat je van het forum gegooid wordt. Dus ik zou dit soort vragen hier niet meer stellen.

En een cd-rom van XP Home lenen van "de buurman" en dan je eigen legale code gebruiken? Dat mag wel, je betaald voor de licentie (sleutel) en die heb je!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan