geen stroom

Status
Niet open voor verdere reacties.

netcat

Gebruiker
Lid geworden
13 dec 2001
Hallo allemaal

Bij het afsluiten vd computer sloeg hier de stop door en geen stroom meer, de computer deed dus helemaal niks meer. Vandaag/vanmiddag is ie gerepareerd en bleek dat er een nieuwe voeding in moest. zo gezegd, zo gedaan. Nog geen uur geleden deed de pc exact hetzelfde, alleen nu zat ik te internetten en sloeg ie spontaan uit. en...weer geen stroom op de pc. Dit keer sloeg de stop niet door. Ongeveer 2 weken geleden had ik steeds een foutmelding over het geheugen (memory-dump) Hij maakte ook een memory-dump file aan. Afgelopen week (vlak voordat ie het begaf) heb ik van die geheugenfout geen last meer gehad. rara....wat zou dat nou kunnen zijn? Blijkbaar lag het toch niet aan de voeding? de computer is anderhalf jaar oud.Het is de Medion MD8800, en tot nu toe altijd uitstekend gefunctioneerd.
Wie kan mij helpen. Alvast bedankt voor de reacties.
Gr

Laat de boys van Medion er eens naar kijken, je hebt nog anderhalf jaar garantie op die PC... en de service van Medion is erg goed.....
Het kan ook aan sluiting op het moederboard liggen, waardoor de voeding het begeeft.....

Laat de boys van Medion er eens naar kijken, je hebt nog anderhalf jaar garantie op die PC... en de service van Medion is erg goed.....
Het kan ook aan sluiting op het moederboard liggen, waardoor de voeding het begeeft.....

Die jongens van Medion zijn dus vandaag geweest om die voeding erin te zetten.

OK, dan ben ik bang dat ze nog eens terug moeten komen voor een MB.....

OK, dan ben ik bang dat ze nog eens terug moeten komen voor een MB.....

Ohoh...dat klinkt al niet best. Zouden ze dan een nieuwe computer geven denk je omdat er nog garantie opzit? Is de service van Medion zooo goed?

Nieuwe PC niet, maar ze hebben totaal geen moeite met het vervangen van alles wat los en vast zit, ook als ze niet zeker zijn, wordt het vervangen.......

Nieuwe PC niet, maar ze hebben totaal geen moeite met het vervangen van alles wat los en vast zit, ook als ze niet zeker zijn, wordt het vervangen.......

Hartelijk dank voor je snelle reactie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan